مطالب مرتبط:
استقرار قاضی ویژه در مرز خسروی
افزایش تردد زائران از مرز خسروی در ساعت اولیه شب سه شنبه
استقرار 500 دستگاه اتوبوس برون استانی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به اقصی نقاط کشور در مرز شلمچه
آمریکا گزارش ها پیرامون موافقت با استقرار نیروهای اسراییلی در مرز مصر و غزه را رد کرد
فاصله مرز خسروی تا نجف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-21سياسي

استقرار قاضی ویژه در مرز خسروی


،  دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به تمام دادستان هایی که در مسیر زائران قرار دارند تاکید کرده ایم که به صورت شبانه روزی برای انجام فوریت های قضایی در دسترس باشند.

حمیدرضا کریمی گفت: کمیته اقدام مشترک برای تنظیم بازار و ستاد اربعین از چند ماه گذشته تشکیل شده است و معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان کرمانشاه به عنوان نماینده در جلسات ستاد اربعین حضور کامل و مستمر داشت تا در جریان مصوبات قرار گیرد.

وی افزود: در تاریخ 1 مرداد 1403 دستورالعملی در 22 بند خطاب به معاونت سیاسی، امنیتی استانداری تنظیم کردیم و تقریباً به تمام ادارات، ارگان ها و نهاد هایی که مرتبط با برگزاری مراسم اربعین حسینی هستند تذکراتی داده شد و به منظور انجام وظایف محوله به آنها تاکیداتی نیز صورت گرفت که تمامی موارد رصد می شود بنابراین اگر قصوری صورت گیرد به عنوان ترک فعل پرونده تشکیل می دهیم.

کریمی اظهار کرد: با توجه به اینکه قسمت عمده ای از مسائل مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است جلساتی با رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار کردیم تا درباره مواد غذایی، مخازن آب، ظروف تهیه مواد غذایی، رعایت موارد بهداشتی موکب ها اقدامات لازم صورت گیرد همچنین در زمان بازگشت زائران جهت جلوگیری از شیوع بیماری های رایج بررسی و غربالگری انجام شود.


برچسب ها: استان کرمانشاه - ستاد اربعین - دادستان - دادستان عمومی و انقلاب - اربعین - دادستان مرکز استان - به صورت شبانه روزی
آخرین اخبار سرویس:

استقرار قاضی ویژه در مرز خسروی

استقرار قاضی ویژه در مرز خسروی