مطالب مرتبط:
پایان کار ایران در المپیک پاریس با 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز+ اسامی و تصاویر مدال آوران
کار ایران در المپیک پاریس با کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز به پایان رسید
پایان کار ایران در المپیک پاریس با کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز+جدول
قهرمانی آمریکا در المپیک 2024 پاریس با 40 مدال طلا
پایان کار ایران در المپیک پاریس با کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز+جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 22:002024-08-11ورزشي

مدال های المپیک پاریس چقدر می ارزند؟ طلا نیست اما ارزشمند است


مدال های المپیک پاریس 2024 که طراحی متفاوت و جذابی دارند، علاوه بر ارزش معنوی، از نظر مادی نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

- مدال های المپیک پاریس 2024 که طراحی متفاوت و جذابی دارند، علاوه بر ارزش معنوی، از نظر مادی نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

 گردن آویزهایی که بهترین های ورزش جهان در رقابت های المپیک 2024 پاریس دریافت می کنند، علاوه بر ارزش معنوی بسیار، از ارزش مادی هم برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پرونده بازی های المپیک 2024 پاریس امروز (یکشنبه) با برگزاری مراسم اختتامه بسته می شود؛ رویدادی متفاوت از ادوار قبلی المپیک که تفاوت آن تنها به افتتاحیه متمایز و البته جنجالی اش و رژه کاروان ها با قایق در رود سن محدود نمی شود.

بعد از مراسم افتتاحیه، یکی از موارد که بیشترین توجه را درباره بازی های المپیک پاریس جلب می کرد، شکل و طراحی متفاوت مدال های این رویداد بود.

طبق معمول با دیدن این مدال ها برای خیلی ها این سؤال پیش می آمد که ارزش مادی این مدال ها چقدر است؟ آیا مدال طلای مسابقات کاملاً از جنس طلاست؟ در جواب سؤال دوم باید گفت که خیر.

در واقع طبق مصوبات کمیته بین اللملی المپیک برگزار کنندگان المپیک پاریس، این اجازه را داشته اند که تنها 6 گرم که از وزن کل مدال طلا (529 گرم ) را به طلای خالص اختصاص دهند، البته مابقی وزن مدال (حدود 92.


برچسب ها: المپیک پاریس - مدال های المپیک پاریس 2024 - المپیک - پاریس - المپیک پاریس 2024 - المپیک 2024 پاریس - بازی های المپیک
آخرین اخبار سرویس:

مدال های المپیک پاریس چقدر می ارزند؟ طلا نیست اما ارزشمند است

مدال های المپیک پاریس چقدر می ارزند؟ طلا نیست اما ارزشمند است