مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 11:402024-07-30فرهنگي

واقعا همه نیاز به تراپی داریم؟


هفدهمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه، با اکران و بررسی فیلم های «رویای نیمه جان»، «امتحان نهایی»، «ایکس» و «O2» در سینما بهمن تهران برگزار شد.

- هفدهمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه، با اکران و بررسی فیلم های رویای نیمه جان ، امتحان نهایی ، ایکس و O2 در سینما بهمن تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفدهمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یکشنبه 7 مردادماه 1403 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که به همت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد، فیلم های کوتاه رویای نیمه جان به کارگردانی آرمین اعتمادی، امتحان نهایی به کارگردانی مهدی نجفی، ایکس به کارگردانی مشترک مهدی میرزاده و محمد تیموری و O2 به کارگردانی سعید دشتی روی پرده رفتند و در ادامه شاهین شجری کهن نویسنده و منتقد سینما و محمد صابری به عنوان مجری کارشناس در گفت وگو با کارگردانان این آثار به بررسی آن ها پرداختند.

سیاوش چراغی پور نویسنده و کارگردان باسابقه سینما مهمان ویژه این نوبت از پاتوق فیلم کوتاه بود.

شاهین شجری کهن در ابتدای این نشست درباره اهمیت سینمای کوتاه اظهار کرد: حوزه هایی که هنوز می شود ایده ها و کارهای جدی را در آن دنبال کرد، فیلم کوتاه و مستند است چ


برچسب ها: انجمن سینمای جوانان ایران - فیلم کوتاه - انجمن سینمای جوانان - کارگردانی - امتحان نهایی - سینما - فیلم
آخرین اخبار سرویس:

واقعا همه نیاز به تراپی داریم؟

واقعا همه نیاز به تراپی داریم؟