مطالب مرتبط:
محمود عباس خواستار برگزاری کنفرانس بین المللی صلح درباره فلسطین شد
برگزاری جشنواره بین المللی چندرسانه ای میراث فرهنگی در شیراز
تصاویر/ برگزاری میثاق طلبگی 1 در حوزه علمیه استان یزد
برگزاری مسابقات مهارتی زندانیان در یزد
دانشگاه آزاد بوشهر به کانون تحقیقات و پژوهش های کلان در حوزه خلیج فارس تبدیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:052024-08-12ورزشي

تبدیل یزد به کانون برگزاری رویدادهای بین المللی


استاندار یزد با اشاره به اهمیت اجلاس سران کشورهای عضو ACD گفت: یزد باید به کانونی ترین نقطه جغرافیای ایران برای برگزاری رویدادهای بین المللی در حوزه اقتصاد، - ورزش و فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی در جمع فعالان میراث فرهنگی استان با اشاره به اهمیت اجلاس سران کشورهای عضو ACD اظهار کرد: با توجه به موقعیت قرارگیری، امنیت و میراث تاریخی استان، یزد باید به کانونی ترین نقطه جغرافیای ایران برای برگزاری رویدادهای بین المللی در حوزه اقتصاد، ورزش و فرهنگ تبدیل شود.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت های استان برای دستیابی به این هدف گفت: مشکل کمبود زیرساخت جهت برگزاری جام باشگاه های والیبال آسیا و میزبانی از لیگ برتر فوتبال کشور با همت اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه شهداب و چادرملو این مسئله مرتفع شد.

فاطمی در ادامه برگزاری رویدادها و اجلاس های در تراز بین المللی را باعث تقویت زیرساخت های استان دانست و تصریح کرد: با توجه به عدم وجود سالن برگزاری در تراز اجلاس سران کشورهای عضو ACD باید در آینده به سمت رفع این کمبودها حرکت کنیم.

وی با اشاره به لزوم دعوت از شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و اقتصادی استان جهت تبیین اهمیت برگزاری اجلاس سفرا و وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD در یزد، گفت: در راستای


برچسب ها: برگزاری - بین المللی - کشورهای عضو - استان - اداره کل ورزش و جوانان - لیگ برتر فوتبال کشور - فعالان میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل یزد به کانون برگزاری رویدادهای بین المللی

تبدیل یزد به کانون برگزاری رویدادهای بین المللی