مطالب مرتبط:
کابوس خلبانان نیروی هوایی آمریکا / عکس
اظهارات تازه سخنگوی ارتش اسراییل درمورد حادثه مجدل شمس
بازدید اعضای دانشگاه دفاع دریایی چین از دانشگاه دریایی ارتش
ترامپ؛ از انکار کریپتو تا تشکیل ارتش رمزارز
ترس ناتو از ارتش روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 17:252024-07-28سياسي

نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است


فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است، گفت: بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیما ها و تجهیزات در پایگاه های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده هنرآموزان مرکز آموزش شهید خضرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، امیر سرتیپ واحدی در بازدید از اردوگاه تابستانی امامزاده هاشم هنرآموزان فرماندهی آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی، بالا بردن توان جسمانی، تقویت روحیه سلحشوری، ارتقای اعتماد به نفس، کسب تجربه زندگی در کوهستان و شرایط سخت و چگونگی استفاده از تجهیزات مختلف در شرایط سخت را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: یکی از بهترین خاطرات دوران زندگی شما، همین اردوگاه کوهستان خواهد بود و سعی کنید تا می توانید همانگونه که تجربه نظامی خود را بالا می برید از لحاظ اعتقادی نیز رو به رشد باشید.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است، بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیماها و تجهیزات در پایگاه های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده شماست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: تعهد و تخصص لازمه کارکنان نظامی است و لازم است همانطور که به اصول نظامی اهمیت می دهید، روز به روز دانش و تخصص خود را افزایش دهید و سعی کنید در کارتان همیشه تعهد د


برچسب ها: نیروی هوایی ارتش - فرمانده نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی - امیر سرتیپ واحدی - نیروی - تجهیزات - نیرو
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است

نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است