مطالب مرتبط:
داروی هموفیلی با دو ماه تاریخ انقضا در گمرک مانده/ بار ناهماهنگی نهادهای نظام سلامت روی دوش بیماران است/ فوت سه بیمار در سه ماه گذشته از کمبود دارو
پایش بیماران قلبی به کمک هوش مصنوعی
شرکت های فناور صنعت بیمه به رسمیت شناخته شدند| کروکی تصادفات در کمتر از 15 دقیقه به بیمه می رسد
استرس بلای جان این بیماران می شود
افزایش آمادگی بیمه معلم در پی هشدار سازمان هواشناسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-16پزشكي

بیمه سلامت در خدمت زوج های نابارور و بیماران خاص


طبق مصوبه قانون بودجه سال 1401 افراد دارای بیمه سلامت می توانند با نشاندار کردن خود در بیمه سلامت از خدمات ناباروری استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ بوالحسنی گفت: در زمینه خدمت به زوج های نابارور هم اکنون 59 قلم دارو، 57 خدمت آزمایشگاهی و 20 عمل جراحی ناباروری انجام می شود و این صندوق سهم بالایی از درمان این قشر را پرداخت می کند.

 او ادامه داد: در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی 90 درصد تعرفه از سوی سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود و در مراجعه به مراکز خصوصی 90 درصد تعرفه خدمات مراکز غیردولتی را سازمان متقبل می شود.

 سرپرست بیمه سلامت استان مرکزی افزود: از سال 1400 تاکنون 954 زوج نابارور استان مرکزی در صندوق بیمه سلامت این استان نشان دار شدند.

بوالحسنی تأکید کرد: این اداره کل در این خصوص با چهار مرکز بیمارستان سینا، بیمارستان امیرالمؤمنین، بیمارستان مدرس ساوه و جهاد دانشگاهی خمین طرف قرارداد است.

 او در ادامه یادآور شد: افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج یکی از خدماتی است که از سه سال گذشته در این استان صورت گرفت و در این راستای به 107 گروه بیماری شامل 300 نوع بیماری خدمات ارائه می شود و پرداخت هزینه از سوی این افراد به شکل چشمگیری کاهش یافته است.


برچسب ها: بیمه سلامت - سلامت - زوج های نابارور - بیمه - استان مرکزی - استان - بیمارستان
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت در خدمت زوج های نابارور و بیماران خاص

بیمه سلامت در خدمت زوج های نابارور و بیماران خاص