مطالب مرتبط:
صیادان متخلف دریاچه سد دز دستگیر شدند
صیادان متخلف دریاچه سد دز دستگیر شدند
آغاز اردوی تیم کانوپولو ملوان نداجا در دریاچه آزادی
دستگیری حفاران غیر مجاز در شهرستان بابل
صبحانه خبری، 17 مرداد 1403؛ از ورود پلیس راهور به حوزه بی حجابی در خودرو تا تکذیب دستگیری افراد در پرونده ترور اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-07حوادث

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریاچه سد دز


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری دو گروه صیاد غیر مجاز ماهی در دریاچه سد دز توسط محیط بانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری دو گروه صیاد غیر مجاز ماهی در دریاچه سد دز توسط محیط بانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول خبر داد.

مسعود نوری پور امروز (17 مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات زیست محیطی، ماموران اجرایی یگان حفاظت منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول در پایش حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی و دستگیری دو گروه صیاد غیر مجاز ماهی در دریاچه سد دز، ضبط صید و نیز ادوات تخلف آنان شدند و در ادامه متخلفان برای رسیدگی به جرائم، به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مستند به ماده 10 قانون شکار و صید و مجازات های تعیین شده، هر گونه عملیات صیادی در منابع آب های داخلی مشروط به دریافت پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست است و در صورت عدم اعطای مجوز و صدور پروانه صید، فعالیت به هر نحوه و شکل ممکن تا زمان اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی، ممنوع است.

نوری پور گفت: اگر چه تنوع سبد غذایی خانوار و توجه به گرایش وعلاقه مندی برخی از شهروندان به تغذیه از ماهی رودخانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به کاهش قابل


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - منطقه شکار ممنوع - شکار ممنوع - حفاظت محیط زیست - دستگیری - دزفول - دریاچه
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریاچه سد دز

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریاچه سد دز