مطالب مرتبط:
افزایش تعداد شهدای غزه به 39 هزار و 363 نفر
افزایش ساعات فعالیت واحد مشاوره اورژانسی در حرم مطهر بانوی کرامت
افزایش 90 درصدی قیمت سیمان به دلیل قطعی برق!
افزایش 20 درصدی تخت های مجردی خوابگاه های دانشجویی
پیش بینی افزایش 15 درصدی زائران اربعین در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-30ورزشي

افزایش سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد: افزایش 28 هزار مترمربعی سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد، در دوره ششم شورای شهر صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، نیکونژاد گفت: تعداد اماکن ورزشی شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم 15 مکان ورزشی و جمعأ به متراژ 17 هزار متر مربع بوده است.

وی افزود: با برنامه ریزی شورای ششم و همت نیرو های خدوم شهرداری و با پیگیری های صورت گرفته، مکان یابی مناسب و اختصاص بودجه و تأمین اعتبار لازم برای ساخت و احداث آنها، در طول سه سال گذشته تاکنون تعداد 30 مکان ورزشی دیگر به متراژ 28 هزارمتر مربع به سرانه اماکن ورزشی شهرداری یزد اضافه شده است.

نیکونژاد افزود: شهرداری یزد در طول سه سال گذشته تنها تعداد 12 زمین چمن مصنوعی و 2 سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد احداث کرده است که تعداد زیادی از آنها به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در روز های پیش رو و تا پایان دوره فعالیت شورای ششم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: به غیر از موارد فوق،  شهرداری یزد تاکنون تعداد 8 خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات تجهیز و راه اندازی کرده است.


برچسب ها: اماکن ورزشی - ورزشی - شهرداری یزد - شهرداری - شهر یزد - اماکن - تعداد
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد

افزایش سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد