مطالب مرتبط:
آغاز برخورد با پوشش مردان در قالب طرح نور
وقتی برخورد خشن با بی حجابی باعث اعتراض ناطق نوری شد + عکس
گشت ارشاد آقایان هم آمد،طرح برخورد با مردان بدپوشش!
این نوبت از مردان؛ آغاز برخورد با پوشش مردان در طرح نور و ارسال پرونده به دادسرا
برخورد تریلی با پژو در جاده خرم آباد – کوهدشت 2 کشته داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 14:402024-07-31حوادث

گلایه جنگلبانان گیلانی از عدم برخورد قاطع با ضاربان و قاچاقچیان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به گلایه جنگلبانان از عدم برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب گفت: نباید با تصمیم گیری های سطحی زحمات این مجموعه در حفظ و حراست از جنگل کوچک شود.

- رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به گلایه جنگلبانان از عدم برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب گفت: نباید با تصمیم گیری های سطحی زحمات این مجموعه در حفظ و حراست از جنگل کوچک شود.

سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرب و جرح یکی محیط بانان استان توسط قاچاقچی چوب اظهار کرد: در روزهای اخیر قاچاقچیان چوب با اره برقی به محیط بان منابع طبیعی حمله ور شده و وی را مجروح کردند.

وی با اشاره به اینکه حال محیط بان منابع طبیعی خوب است، افزود: بیژن غم پرور محیطبان گیلانی بود که قاچاقچیان چوب مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت که البته هم اکنون حال عمومی شأن مساعد است.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان با ابراز گلایه از عدم برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب بیان کرد: شنیده شده ضاربان محیط بان گیلانی که با اره برقی به این حافظ منابع طبیعی حمله کردند، یک روز پس از دستگیری با قید وثیقه آزاد شدند.

رضوی با تاکید بر لزوم مجازات های سخت علیه قاچاقچیان چوب و ضاربان تیم جنگلبانی اضافه کرد: نباید با تصمیم گیری های سطحی زحمات تیم حفاظت و مجمعه جنگلبانی


برچسب ها: قاچاقچیان چوب - قاچاقچیان - منابع طبیعی و آبخیزداری - منابع طبیعی - قاچاقچی - مدیرکل منابع طبیعی - برخورد قاطع
آخرین اخبار سرویس:

گلایه جنگلبانان گیلانی از عدم برخورد قاطع با ضاربان و قاچاقچیان

گلایه جنگلبانان گیلانی از عدم برخورد قاطع با ضاربان و قاچاقچیان