مطالب مرتبط:
حاجی دلیگانی: انتظار داشتم پزشکیان برنامه های خود را دقیق بیان کند
برنامه های برخی از وزیران پیشنهادی دولت پزشکیان
حاجی دلیگانی با برنامه های اعلامی پزشکیان برای دولت چهاردهم مخالفت کرد
سلیمی: آقای پزشکیان برنامه جداگانه ارائه نکرده و گفته برنامه من برنامه هفتم است/ ما الان باید در مخالفت یا موافقت با برنامه صحبت کنیم؟
کوچک زاده: اصل جلسه امروز بررسی برنامه دولت است/ آقای قالیباف! آیا برنامه پزشکیان به شما ارائه شده که به ما بدهید؟ + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-17سياسي

بند به بند برنامه های پزشکیان قابل تحقق است


این چه جفایی است که می گویند پزشکان برنامه ای ندارد، بند به بند برنامه های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این چه جفایی است که می گویند پزشکان برنامه ای ندارد، بند به بند برنامه های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: وعده صادق پزشکیان در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، امروز محقق شد و وی تشکیل دولت وفاق ملی را عملیاتی کرد.

وی بیان کرد: وی آغازی نو را در مشی سیاسی عملاً اجرایی کرد و به صراحت گفت که من دولت سوم کسی نیستم و به واقع دولت اول پزشکیان محقق شده است و ما باید این موضوع را قدر بدانیم و باید استمرار و تداوم پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وزارتخانه ها، استان ها و در نقاط مختلف کشور نباید قطارها و اتوبوس ها راه بیافتد و عده ای را ببرند و عده ای را بیاورند و نباید شاهد انتصابات و تغییرات اینچنینی باشیم.

مسئله اصلی ما باید سیاست های مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه باشد.

روح الامینی گفت: 17 صفحه از برنامه دولت چهاردهم در سیستم نمایندگان بارگذاری شده است و اولویت های دولت آمده است.


برچسب ها: نماینده مردم تهران در مجلس - برنامه - نماینده مردم تهران - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم - شورای اسلامی - پزشکیان
آخرین اخبار سرویس:

بند به بند برنامه های پزشکیان قابل تحقق است

بند به بند برنامه های پزشکیان قابل تحقق است