مطالب مرتبط:
تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه تهران فراهم شد
تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان مستعد
بسته شدن گلوگاه های فساد با بازبینی فرایندهای اعطای تسهیلات صندوق ملی محیط زیست
برگزاری عزاداری دانشجویان در محضر رهبر انقلاب همزمان با اربعین حسینی
برگزاری عزاداری دانشجویان در محضر رهبر معظم انقلاب همزمان با اربعین حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 14:452024-08-21دانش

اعطای تسهیلات ویژه برای دانشجویان مستعد/ تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته


معاون آموزشی دانشگاه تهران در آستانه انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری، اعلام کرد: دانشجویان استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران می توانند به صورت همزمان در دو رشته ادامه تحصیل دهند.

- معاون آموزشی دانشگاه تهران در آستانه انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری، اعلام کرد: دانشجویان استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران می توانند به صورت همزمان در دو رشته ادامه تحصیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کمره ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در آستانه اعلام رتبه های داوطلبان کنکور سراسری، گفت: طبق آیین نامه های داخلی دانشگاه تهران، امتیازهایی برای دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تحصیل همزمان در دو رشته، امکان تغییر رشته در داخل دانشگاه تهران با استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان ساعی و کوشا، تحصیل به صورت دو وجهی و دوره های کهاد را از جمله این تسهیلات برشمرد و ضمن تشریح هر کدام از این امتیازات و شرایط لازم برای برخورداری از آنها، گفت: تمام ضوابط و شرایط لازم برای برخورداری از این تسهیلات در دفترچه هایی که از سوی معاونت آموزشی دانشگاه تهران منتشر شده است در دسترس دانشجویان است که می توانند با مطالعه آن از این شرایط و ضوابط آگاه شوند.


برچسب ها: دانشگاه تهران - معاون آموزشی دانشگاه تهران - دانشجویان استعداد درخشان - دانشگاه - معاون آموزشی - تهران - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ویژه برای دانشجویان مستعد/ تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته

اعطای تسهیلات ویژه برای دانشجویان مستعد/ تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته