مطالب مرتبط:
سومین مهرواره هوای نو برگزار می شود
برگزاری سومین دوره مهرواره هوای نو با 31 رشته
نشست خبری سومین مهرواره هوای نو
«هیئت ها روایت می کنند» شعار سومین مهرواره هوای نو است
سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:002024-07-24سياسي

سومین مهرواره هوای نو در 31 رشته برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سومین مهرواره هوای نو عصر امروز سه شنبه دوم مردادماه با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، - دبیر مهرواره هوای نو با اشاره به اینکه جهاد تبیین موضوع اصلی مهرواره امسال است گفت: قرار بر این است که در یک برنامه پنج ساله هوای نو به عنوان یک رویداد بین المللی تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سومین مهرواره هوای نو عصر امروز سه شنبه دوم مردادماه با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو و جمعی از مدیران بخش های این دوره مهرواره برگزار شد.

حجت الاسلام باباخانی در ابتدای این نشست طی سخنانی اظهار داشت: مقدمات مهرواره سوم از سه ماه پیش باقوت آغاز شده است و این نشست خبری سرآغاز برگزاری آن است.

رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور تاکید کرد: جریان هیأت به عنوان قدیمی ترین سازمان مردم نهاد کشور و زنده ترین نهاد فرهنگی و مردمی، بیش از این چیزی که در کشور می بینیم می تواند در عرصه فرهنگ سهم داشته باشد.

هیأت به عنوان یک نهاد اصیل می تواند ظرفیت های بزرگی را برعهده بگیرد و خدمات بزرگی را به ایران اسلامی و دیگر کشور های اسلامی داشته باشد.


برچسب ها: مهرواره - تشکل های دینی - حجت الاسلام - رییس سازمان - برگزار - نشست خبری - هوای
آخرین اخبار سرویس:

سومین مهرواره هوای نو در 31 رشته برگزار می شود

سومین مهرواره هوای نو در 31 رشته برگزار می شود