مطالب مرتبط:
نوشدارو بعد از مرگ بازار؟
قیمت واقعی دلار 70 هزار تومان است/ ارزپاشی؛ از مشاهدات میدانی تا ادعای بانک مرکزی/ امید بازار ارز به دولت چهاردهم در میانه تنش سیاسی
ابهام قیمتی در بازار سیمان؟
ویدئو| کف بازار ژاپنی ها را دیده اید
بررسی بازار نقل وانتقالات در نشست هیات مدیره پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 12:502024-08-06اقتصادي

درخواست تعریف خط اعتباری 50 همتی برای حمایت از بازار


مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل 50 همت، برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سنا قادر معصومی خانقاه گفت: با توجه به بروز شرایط هیجانی در بازار سهام متأثر از احتمال رویدادهای منطقه ای، سازمان بورس در مکاتبه ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی، به عنوان رییس شورای عالی بورس و اوراق بهادار، پیشنهادهایی را برای حمایت از بازار سهام ارسال و پیگیر اجرایی و عملیاتی شدن پیشنهادهای مذکور شد.

به گفته معصومی، این نامه و پیشنهادهای مطرح درآن، با هدف برآورد نیاز بازار سرمایه به اقدامات حمایتی و تشریح کمیت و کیفیت این اقدامات، در هر یک سناریوهای احتمالی، همچنین تنویر ذهن مسئولان ذی ربط نسبت به موضوعات مبتلابه بازارسرمایه تدوین و ارسال شده است.

او مهم ترین درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار را واریز وجه یا تعریف خط اعتباری حداقل 50 همتی برای بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: در این نامه خواستار همکاری همه مسئولان، نهادها و سازمان های درگیر در این تصمیم گیری شده ایم.


برچسب ها: حمایت از بازار - سازمان بورس - بازار - سازمان بورس و اوراق بهادار - بازار سرمایه - اوراق بهادار - درخواست
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تعریف خط اعتباری 50 همتی برای حمایت از بازار

درخواست تعریف خط اعتباری 50 همتی برای حمایت از بازار