مطالب مرتبط:
نخستین کتابخانه های پستی و سیار روستایی در کوثر راه اندازی شد
افزایش دوبرابری اعتبارات راه های روستایی شهرستان زهک
راه اندازی فاز دوم گازی نیروگاه شماره 2 چادرملو به زودی
78 سایت ارتباطی جدید در روستاهای استان اردبیل راه اندازی شد
پویش مشارکت در راه اندازی مواکب پیرغلامان آستان حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:402024-07-24اجتماعي

نخستین کتابخانه پستی و سیار روستایی در شهرستان کوثر راه اندازی شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای برقراری عدالت فرهنگی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، نخستین کتابخانه پستی و سیار روستایی خود در شهرستان کوثر را راه اندازی کرد.

- ایسنا/اردبیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای برقراری عدالت فرهنگی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، نخستین کتابخانه پستی و سیار روستایی خود در شهرستان کوثر را راه اندازی کرد.

ملیحه ملک زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل با بیان اینکه کانون به عنوان نهادی فرهنگی و تربیتی در حوزه کودکان و نوجوانان فعالیت می کند، گفت: در راستای توسعه عدالت محور برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی، کانون پرورش فکری در کنار مراکز ثابت شهری برای بچه های ساکن در مناطق روستایی که دسترسی به مراکز فرهنگی ندارند، با ایجاد کتابخانه های سیار و پستی به ارائه خدمات می پردازد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این مراکز در شهرستان کوثر که دارای تعداد زیادی روستا و جمعیت ساکن در این مناطق است، درمجموع 40 روستا از ظرفیت ها و برنامه های کانون بهره مند خواهند شد.

ملک زاده فرد با اشاره به اینکه فعالیت های اعضا در مراکز سیار کانون تفاوتی با مراکز ثابت ندارند، اظهار داشت: با عضویت گیری از کودکان و نوجوانان که به صورت رایگان انجام می گیرد، در کنا


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - روستایی - مناطق روستایی - شهرستان کوثر - استان اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه پستی و سیار روستایی در شهرستان کوثر راه اندازی شد

نخستین کتابخانه پستی و سیار روستایی در شهرستان کوثر راه اندازی شد