مطالب مرتبط:
واکنش مالک تراکتور به ادعای دخالت پزشکیان در پرونده بیرانوند/ پای رییس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید
حضور امام جمعه کرمانشاه بر مزار روحانی پیشکسوت
تصاویر/ ادای احترام امام جمعه کرمانشاه به خانواده روحانی پیشکسوت در هرسین
گلایه امام جمعه مرند به قطعی بدون اعلام قبلی برق/ لزوم برخورد با متخلفین در استفاده از انشعابات غیرمجاز
تصاویر/ بازدید امام جمعه نقده از مواکب حسینی مستقر در این شهرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-19سياسي

تشییع پیکر امام جمعه فقید بند پی غربی در جویبار


پیکر حجت الاسلام قادی امام جمعه فقید بندپی بابل که بر اثر عارضه قلبی در گذشت، صبح امروز با حضور مردم شهرستان جویبار تشییع و به خاک سپرده شد.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام قادی امام جمعه فقید بندپی غربی بابل که بر اثر عارضه قلبی در گذشت صبح امروز با حضور مردم شهرستان جویبار در زادگاهش پایین رودپشت به خاک سپرده شد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در حاشیه این مراسم گفت: حجت الاسلام قادی انسانی وارسته و مردمی بود که در طول عمر پر برکتش خدمات زیادی در سنگر نماز جمعه و در بین مردم داشته است که از آن به نیکی یاد می کنند.

وی افزود: حجت الاسلام قادی چندین سال در بندر لنگه به عنوان امام جمعه موقت و 15 سال امام جمعه نشتارود و سه سال امام جمعه بندپی غربی بود و خدمات شایسته ای به مردم و نظام ارائه کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجت الاسلام قادی از محبوبیت و مقبولیت اجتماعی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: این عالم برجسته برای مردم و نظام منشا خیر بود که مردم مناطق یاد شده از درگذشت این عالم اندیشمند اظهار تاسف می کنند.

آیت الله معلمی افزود: حجت الاسلام قادی در 61 سال عمر با برکتشان همواره در خط دین، انقلاب و خدمت به مردم و ولایی بود و هم


برچسب ها: امام جمعه - حجت الاسلام - جمعه - امام - مردم - عارضه قلبی - جویبار
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر امام جمعه فقید بند پی غربی در جویبار

تشییع پیکر امام جمعه فقید بند پی غربی در جویبار