مطالب مرتبط:
فاز نخست طرح زیست محیطی شرق فارس آماده بهره برداری است
دستگیری متخلفان زیست محیطی در رومشکان لرستان
تشکیل کارگروه ویژه برای کنترل آلایندگی های زیست محیطی
جنگ زمین در پایتخت جدید/ فهرست 10 تهدید غیرقابل جبران اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در پس «انتقال پایتخت اندونزی» که همزمان با استارت جابه جایی بروز کرده است
مراقبت موقت از کودکان بی سرپرست با اجرای طرح میزبان در شهرستان ری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-19اقتصادي

داراب میزبان فاز نخست طرح بزرگ زیست محیطی شرق فارس


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: فاز نخست یکی از بزرگترین طرح های زیست محیطی شرق فارس در شهر داراب آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شبانی در دیدار رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: در سال گذشته که بر اثر استمرار خشکسالی ها و کاهش شدید ذخایر آب سد رودبال، تعدادی از شهرها و روستاهای شرقی فارس دچار تنش آبی شدید شدند، شهرستان داراب در معرض بیشترین چالش ناشی از آن بود که پیگیری های اثربخش نماینده و حمایت های ویژه وزارت نیرو و مسؤولین ارشد استان فارس همراه با تلاش های شبانه روزی شرکت آبفا فارس و ایجاد مجموعه ای از منابع جدید آبرسانی، منتج به مدیریت بحران و جلوگیری از بروز تنش های اجتماعی ناشی از آن شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر پروژه های آبرسانی قابل توجهی با صرف اعتباری چشمگیر در شهرستان داراب اجرا شده است، اظهار داشت: در ماه گذشته نیز 2 طرح آبرسانی شامل پروژه تأمین آب روستای شهرک فجر و طرح آبرسانی به جنت شهر وارد مدار بهره برداری شد.

شبانی اضافه کرد: طرح های تأمین آب دیگری بر اساس اولویت در شهرستان داراب در حال اجراست که با توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز، عملیات اجرای این طرح ها سرعت می یابد.


برچسب ها: شهرستان داراب - فارس - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - منابع طبیعی و محیط زیست - داراب - آب و فاضلاب استان فارس - زیست محیطی
آخرین اخبار سرویس:

داراب میزبان فاز نخست طرح بزرگ زیست محیطی شرق فارس

داراب میزبان فاز نخست طرح بزرگ زیست محیطی شرق فارس