مطالب مرتبط:
هشدار نارنجی هواشناسی برای 3 استان
افزایش 8 درصدی مصرف برق در استان کرمانشاه
جذب 65 پزشک متخصص طی سال گذشته در استان مرکزی
فروش 91 هزار میلیارد تومان گاز طبیعی در استان بوشهر
مدیرکل فنی و حرفه ای: خبرنگاران استان کرمانشاه صدیق هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-11دانش

تخصیص بودجه به استان ها به خاطر قرارگاه شهید آوینی


امسال قرارگاه شهید آوینی را در معاونت استان ها راه اندازی کردیم که اتفاق مهمی به شمار می رود و در نتیجه آن به همه شهرستان ها و استان ها بودجه تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جلسه هشتصد و بیست و چهارم شورای فرهنگ عمومی به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور امروز سه شنبه دوم مرداد برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: امسال قرارگاه شهید آوینی را در معاونت استان ها راه اندازی کردیم که اتفاق مهمی به شمار می رود و در نتیجه آن به همه شهرستان ها و استان ها به صورت مجزا بودجه تخصیص داده شد که این میزان ده برابر رشد کرد و رضایتمندی وسیعی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار این اقدام صورت می گیرد، افزود: بسیاری از مؤسسات استانی (توسط معاونت استان ها وزارت فرهنگ، دستیار مردمی سازی رییس جمهور و مشاور امور مناطق محروم وزارت فرهنگ) در تمام مناطق دور از چشم و مغفول مورد توجه قرار گرفتند برهمین اساس امسال پیش بینی های بسیار خوبی در این حوزه داشته ایم و تلاش می کنیم نیمی از تخصیص ها تا پایان نیمه اول سال در اختیار استان ها قرار گیرد.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - استان ها - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - شورای فرهنگ عمومی - شهید آوینی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه به استان ها به خاطر قرارگاه شهید آوینی

تخصیص بودجه به استان ها به خاطر قرارگاه شهید آوینی