مطالب مرتبط:
اگر کل کشور ایران از یخچال هایی با رتبه انرژی a به بالا استفاده کنند، سالیانه چند کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی میشود؟
صرفه جویی 25مگاواتی ادارات استان مرکزی در ساعات اوج مصرف برق
تشدید بحران آبی منطقه با تکمیل «کانال قوش تپه»
صرفه جویی هزار مگاواتی نتیجه تغییر ساعت کاری ادارات
صرفه جویی 80 میلیون یورو با راه اندازی خط لوله تأمین خوراک| توقف تولید بنزین سوپر از پارسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 21:152024-08-11اقتصادي

بحران کم آبی در اردبیل / لزوم صرفه جویی در مصرف آب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به مصرف ماهانه چهار میلیون مترمکعب آب در اردبیل توسط شهروندان اظهار کرد: در حال حاضر در پشت سد یامچی که تامین کننده آب مصرفی و شرب اردبیل است تنها هفت میلیون مترمکعب آب برای مصرف وجود دارد که نهایتا تا دو ماه به اتمام می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به مصرف ماهانه چهار میلیون مترمکعب آب در اردبیل توسط شهروندان اظهار کرد: در حال حاضر در پشت سد یامچی که تامین کننده آب مصرفی و شرب اردبیل است تنها هفت میلیون مترمکعب آب برای مصرف وجود دارد که نهایتا تا دو ماه به اتمام می رسد.

علی حیدری اناری عصر امروز 21 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل وظیفه تامین، تخصیص و حفاظت از منابع استان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات را بر عهده دارد که حفاظت از منبع گرانقدر آب از لحاظ کمی و کیفی از اولویت های این شرکت است.

وی افزود: 2.

2 میلیارد مترمکعب آب در استان وجود دارد که 1.

8 آب سطحی و مابقی آن آب زیرزمینی است.

رییس هیئت مدیره آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اینکه بالاترین مصرف آب در بخش کشاورزی است که تولید محصولات را شامل می شود، افزود: 93 درصد آب استان در بخش کشاورزی، 6 درصد در بخش شرب و یک درصد در بخش صنعت مصرف می شود.


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای اردبیل - اردبیل - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای - آب منطقه ای - مصرف - مترمکعب
آخرین اخبار سرویس:

بحران کم آبی در اردبیل / لزوم صرفه جویی در مصرف آب

بحران کم آبی در اردبیل / لزوم صرفه جویی در مصرف آب