مطالب مرتبط:
به زودی مشخص می شود که اصولگرایان مدعی نظام و انقلاب و رهبری کدام مسیر را انتخاب کرده اند: پیروزی همگانی یا به شکست کشاندن همه؟
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تعداد ردیف های استخدامی به آموزش و پرورش عدد خوبی بوده است | رتبه بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش و پرورش
اتفاقی دیوانه وار در جریان یک مسابقه فوتبال + فیلم
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش: تعداد ردیف های استخدامی متعلق به آموزش وپرورش عدد خوبی بوده است | رتبه بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در این سازمان
استفتای مهم از رهبر انقلاب درباره خرید قسطی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-12سياسي

مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی شود


اگر در حماس و حزب الله لبنان اتفاقی می افتد ثمره انقلاب اسلامی است مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی شود و همه اینها باید بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جمشیدیان ظهر دوشنبه با حضور در جلسه برنامه ریزی جشن تجلیل از آزادگان شهرستان دهاقان، اظهار کرد: آزادگان سرافراز مایه افتخار و سربلندی کشور هستند و نباید چنین سرمایه هایی به فراموشی سپرده شوند.

وی افزود: ما هشت سال مقاومت کردیم در اصفهان 24 هزار شهید و در در شهرستان دهاقان با وجود جمعیت کم چهارصد شهید داده ایم پس ما پیروز میدان هستیم، اسماعیل هنیه در قلب تهران شهید شد اما ما محور مقاومت هستیم و همه زورگویان در برابر ایران ایستاده اند و با همه امکانات به میدان می آیند و ضربه می زنند.

فرماندار دهاقان اضافه کرد: اگر در حماس و حزب الله لبنان اتفاقی می افتد ثمره انقلاب اسلامی است مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی شود و همه اینها باید بیان شود.

وی گفت: پیشنهاد می شود که برای فرزندان و همسران آزادگان دهاقان، برنامه ای مجزا برگزار شود و سپس از آنان تقدیر و تشکر شود، هم اکنون 3 کتاب جدید با موضوع خاطرات اسرا و جانبازان شهرستان دهاقان در حال رونمایی است، هم چنین برای ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران اعتباری اختصاص داد می شود تا ترویج ایثار زنده بماند.


برچسب ها: مسیر انقلاب - انقلاب - شهرستان دهاقان - حزب الله لبنان - انقلاب اسلامی - دهاقان - حزب الله
آخرین اخبار سرویس:

مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی شود

مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی شود