مطالب مرتبط:
رقابت 423 دانش آموز با نیازهای ویژه در مسابقات آوایی و نمایشی
خبر مهم آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس | عجله کنید
تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان محروم جایگزین حبس در تکاب شد
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس
برنامه آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در تابستان 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 11:302024-07-29اجتماعي

درخشش دختران البرز در مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان دختر این استان در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور خبر داد.

- کرج- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان دختر این استان در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیده سلیمانی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه از چهارم تا هشتم مرداد ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که دختران البرزی توانستند با حضور چشمگیر خود، موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شوند.

سلیمانی افزود: ساجده امیری در رشته دو 40 متر و رشته پرش طول موفق به کسب مقام اول گردید، همچنین مائده اصلانی در رشته دو 200 متر رتبه دوم را به خود اختصاص داد؛ تیم دو و میدانی دانش آموزان دختر سندروم دان نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت های فرهنگی و ورزشی در حفظ و تأمین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: بسترسازی مناسب برای توسعه و ارتقای فعالیت های ورزشی در سطوح گوناگون، تقویت روحیه همکاری، تجربه اندوزی، استعدادیابی، ثبت توانمندی های دانش آمو


برچسب ها: دانش آموزان با نیازهای ویژه - دانش آموزان - دانش آموزان دختر - مسابقات ورزشی - آموزش و پرورش استثنایی - دوره مسابقات - رییس اداره آموزش
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران البرز در مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه

درخشش دختران البرز در مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه