مطالب مرتبط:
فیلم| خدمت رسانی بیش از 150 موکب در مهران به زائران اربعین
خدمت رسانی موکب ها در شلمچه
مشارکت بالغ بر 34 هزار نفر از کارکنان بانک سپه در برپایی مواکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده حسینی و رضوی
تیم فوریت های پزشکی مازندران برای خدمت رسانی به زائران اربعین آماده شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-14اجتماعي

شهرداری یزد به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه خدمت رسانی می کند


امسال نیز کارکنان شهرداری یزد همراه با اقشار مختلف مردم در مرزهای شلمچه و چذابه به زائران عتبات عالیات و پیاده روی اربعین خدمت رسانی می کنند.

- یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امسال نیز کارکنان شهرداری یزد همراه با اقشار مختلف مردم در مرزهای شلمچه و چذابه به زائران عتبات عالیات و پیاده روی اربعین خدمت رسانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله سیفی صبح چهارشنبه در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر نقاط جهان و همچنین مردم ایران اسلامی برگزار می شود و عاشقان اهل بیت (ع) در این رویداد عظیم مشارکت دارند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم یزد حسینیه ایران نیز در این رویداد عظیم حضور دارند و هرساله موکب های مختلف در مسیر پیاده روی زائران در نجف و کربلا و همچنین مسیر داخل کشور برپا می شود و لذا شهرداری یزد نیز همراه با مردم و به عنوان قطره ای در این دریای خروشان در این مسیر خدمت رسانی می کند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از یک هفته قبل و با مصوبه این شورا تعداد 25 دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه مستقر شده و برای جابجایی زائران از پارکینگ های خودرو شخصی تا نقطه صفر مرزی به فاصله هشت کیلومتر انجام وظیفه کرده و در خدمت مردم است.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر یزد - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - پیاده روی - شهرداری یزد - پیاده روی اربعین
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری یزد به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه خدمت رسانی می کند

شهرداری یزد به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه خدمت رسانی می کند