مطالب مرتبط:
ساخت موزه جوکوویچ در صربستان به دستور رییس جمهور این کشور
رییس جمهور مکزیک: با سفر پوتین به کشور ما کسی نمی تواند او را با حکم لاهه بازداشت کند
تبریک رییس جمهور و رییس مجلس به مدال آوران المپیک پاریس
درخواست نعمت زاده از رییس جمهور اجابت شد
معاون پارلمانی رییس جمهور: لیست وزرای پیشنهادی یکشنبه تقدیم مجلس می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 01:502024-08-08سياسي

برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم و چالش ها و نزاع ها راه به جایی نمی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قدس در مسجد امیرالمومنین علیه السلام قم گفت: سعید جلیلی در مناظرات ارزش های دینی و انقلابی را مطرح کردند و به خود نپرداختند، بلکه تکلیف محور و مردانه در دفاع از اصول انقلاب اسلامی ایستادند و برترین منش رفتاری و اخلاقی را به نمایش گذاشتند و بارقه های امید را در مردم ایجاد کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی ها در این عرصه که می توانستند وارد شوند این کار را انجام ندادند و حتی امکانات خود را به جاهای دیگر فرستادند.

وی ادامه داد: سعید جلیلی صداقت خود را کف دست گذاشتند و به پای ارزش های انقلاب اسلامی ریخت که امیدواریم خداوند به ایشان جزای خیر دهد.

وی بیان کرد: مردم به تکلیف خود عمل کردند و نتیجه انتخابات محترم و مقبول است و امروز نیز وقتی سکان اداره کشور به دست عزیز دیگری است همگان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اصول عقلی و شرعی وظیفه داریم از رییس جمهور حمایت کنیم.

ذالنوری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب موفقیت رییس جمهور در حقیقت موفقیت کشور است افزود: در این زمینه تکلیف داریم


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - حل مشکلات کشور - انقلاب اسلامی - اسلامی - شورای اسلامی - مشکلات کشور - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم

برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم