مطالب مرتبط:
واگذار 3300 هکتار برای اجرای طرح های کشاورزی وغیرکشاورزی درسیستان وبلوچستان
با اجرای طرح نشاندار کردن مالیات 23 پروژه استان یزد تامین اعتبار شد
آغاز اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در شهریار
اجرای طرح استعدادیابی ورزشی در خراسان جنوبی به پایان رسید
واگذاری بیش از 30 روستای برای توسعه وساخت مسکن به بنیاد مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-07اقتصادي

اجرای طرح منظومه توسعه روستایی در 93 روستای شهرستان خداآفرین


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: طرح منظومه توسعه روستایی برای اولین بار در بیش از 93 روستای شهرستان خداآفرین از طریق بنیاد مسکن استان و با بهره گیری از تسهیلگران محلی انجام می گیرد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی عنوان کرد اجرای طرح منظومه توسعه روستایی در 93 روستای شهرستان خداآفرین ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: طرح منظومه توسعه روستایی برای اولین بار در بیش از 93 روستای شهرستان خداآفرین از طریق بنیاد مسکن استان و با بهره گیری از تسهیلگران محلی انجام می گیرد.

  حیدر فتح زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح منظومه توسعه روستایی با رویکرد نگاه سیستمی و بهره گیری از روش اجتماع محور در پیشبرد اهداف توسعه ای به دنبال شناخت چالش ها و تنگناهای توسعه ای در نقاط روستایی و حل آنها با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و توانمندسازی آنها است.

وی افزود: این طرح در استان آذربایجان شرقی برای اولین بار در بیش از 93 روستای شهرستان خداآفرین از طریق بنیاد مسکن استان و با بهره گیری از تسهیلگران محلی انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی تصریح کرد: هدف عمده این طرح معرفی توانمندی ها و ظرفیت های ب


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - توسعه روستایی - روستای - آذربایجان شرقی - رییس سازمان مدیریت - روستایی - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح منظومه توسعه روستایی در 93 روستای شهرستان خداآفرین

اجرای طرح منظومه توسعه روستایی در 93 روستای شهرستان خداآفرین