مطالب مرتبط:
هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور
تداوم هوای گرم در تهران طی 5 روز آینده
تداوم هوای گرم در استان قزوین 
تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 12:202024-07-25اجتماعي

تداوم هوای گرم در خراسان رضوی


، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت سرعت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، با احتمال بروز خسارت و انتقال ذرات گرد و غبار به نواحی مرکزی پیش بینی می شود.

زهرا مبشری نسب افزود: گرمترین روز های خراسان رضوی در روز های شنبه و یکشنبه هفته آینده رخ خواهد داد، به طوریکه در این دو روز دمای هوای روزانه در اغلب نقاط گرمسیر استان به 45 درجه سلسیوس و دمای هوای در مشهد به بیش از 40 درجه می رسد.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد این اداره کل پیرامون افزایش دما بیان کرد: این هشدار به منظور مدیریت بحران استان و تمهیدات لازم برای مقابله با گرما صادر شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین 25 تا 37 درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بوده است، بیشینه دمای هوای این کلانشهر 38 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد هم به 24 درجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای 17 درجه سلسیوس و شهرستان سرخس با بیشینه دمای هوای 42 درجه، به ترتیب سردترین و گرمترین شهر های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

مبشری نسب افزود: همچنین در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان های داورزن با سرعت 58 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.


برچسب ها: خراسان رضوی - مرکز پیش بینی هواشناسی - هواشناسی خراسان رضوی - دمای هوای - پیش بینی هواشناسی - خراسان - پیش بینی
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای گرم در خراسان رضوی

تداوم هوای گرم در خراسان رضوی