مطالب مرتبط:
سارقان بیش از 100 دوچرخه در قم دستگیر شدند
سارقان بیش از 100 دوچرخه در قم دستگیر شدند
دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در دزفول
اولویت 100 روزه پزشکیان
منچستریونایتد به دنبال ساخت ورزشگاه 100 هزار نفری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 22:502024-07-29حوادث

دستگیری سارقان بیش از 100 دوچرخه در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری و صدور کیفرخواست سارقان و مالخران بیش از100 دوچرخه مربوط به مجتمع های مسکونی، منازل و معابر این استان خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری و صدور کیفرخواست سارقان و مالخران بیش از100 دوچرخه مربوط به مجتمع های مسکونی، منازل و معابر این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب با بیان اینکه با وصول گزارش های متعدد سرقت دوچرخه، تحقیقات در شعبه دوم دادستانی قم آغاز شد، اظهار کرد: با رصد پلیس آگاهی استان و دستورات مقام قضایی این سارقان سابقه دار غیربومی طی یک قرار صوری با مالخر در اردیبهشت ماه سال جاری بازداشت و در گوشی آن ها تصاویر و مشخصات دوچرخه های سرقتی یافت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، وی با بیان اینکه سارقان، دوچرخه ها را به بهای کمی به مالخران می فروختند، افزود: آنان با ورود به مجتمع های مسکونی و بریدن قفل دوچرخه های موجود در انباری و پارکینگ آپارتمان ها، با خونسردی کامل سوار بر دوچرخه شده و رکاب زنان از مجتمع خارج و آن ها را به سرقت می برند.

غریب محله های پردیسان، شهید فراشاهی و باجک قم را از محل هایی برشمرد که بیشترین سرقت دوچرخه در آن رخ داده است و اضافه کرد: سه مالخر در ارتباط با این پرونده بازداشت شدند که یکی از این مالخرها زیر 15


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - دوچرخه - سارقان - دادستان - صدور کیفرخواست - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان بیش از 100 دوچرخه در قم

دستگیری سارقان بیش از 100 دوچرخه در قم