مطالب مرتبط:
تغذیه کودکان با شیر مادر در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است
فواید تغذیه نوزاد با شیر مادر چیست ؟
رهبر انقلاب به رییس جمهور تاجیکستان: باید برای حفظ و گسترش زبان فارسی و جلوگیری از انزوای آن، همکاری های بیشتری انجام شود / امیدواریم «خط باستانی فارسی» نیز در تاجیکستان ترویج شود / گسترش روابط ایران و تاجیکستان مخالفینی دارد که باید برای مقابله با آنها، برنامه وجود داشته باشد
کلسیم این میوه از شیر هم بیشتر است!
دختر 18 ساله بعد از تلاش های فراوانی، مادر و خواهرش را با سم کشت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 07:002024-07-31پزشكي

ضرورت ترویج تغذیه کودکان با شیر مادر


مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضرورت ترویج تغذیه کودکان با شیر مادر هدف برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر، تشویق مادران به تغذیه فرزندان خود از این موهبت الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: موفقیت این برنامه نیازمند حمایت همگانی است.

 دکتر محمد احمدیان افزود:  دو سال اول زندگی زمان طلایی برای تضمین سلامت هر فرد در طول عمر است و تغذیه با شیر مادر یکی از راه های اصلی تضمین سلامتی فرد به حساب می آید.

مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر توجه به لزوم مشارکت و جلب حمایت سازمان ها و دستگاه ها در امر ترویج تغذیه با شیر مادرهم گفت: تغذیه با شیر مادر فقط مسئولیت زنان نیست بلکه حفظ، حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت ا جتماعی است.

او افزود:بزرگداشت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر از 10 تا 16 مرداد با شعار حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه برگزار می شود.

 


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - تغذیه با شیر مادر - دانشگاه علوم پزشکی - شیر مادر - علوم پزشکی مشهد - معاونت بهداشت دانشگاه - تغذیه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج تغذیه کودکان با شیر مادر

ضرورت ترویج تغذیه کودکان با شیر مادر