مطالب مرتبط:
بحران پس از انتخابات ونزوئلا؛ ادعاهای تقلب و تنش های سیاسی
دیدارهای «پزشکیان» با مقامات کشورهای خارجی
دیدارهای «پزشکیان» با مقامات کشورهای خارجی
انتخابات هیات رییسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد
جدیدترین نظرسنجی ها درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 23:202024-08-01بين الملل

تلاش دیپلماتیک کشورهای خارجی برای نشر نتیجه دقیق انتخابات ونزوئلا


به اعلام مقامات برزیل و مکزیک، تلاش های دیپلماتیک برای متقاعد کردن «نیکولاس مادورو»، رییس جمهور منتخب ونزوئلا برای انتشار آرای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در جریان است.

- به اعلام مقامات برزیل و مکزیک، تلاش های دیپلماتیک برای متقاعد کردن نیکولاس مادورو ، رییس جمهور منتخب ونزوئلا برای انتشار آرای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام دولتی برزیل روز پنجشنبه به خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گفت که مقامات دولتی برزیل، کلمبیا و مکزیک در ارتباط دائمی با دولت مادورو بوده اند تا او را متقاعد کنند که برگه های شمارش آرا را در انتخابات روز یکشنبه نشان دهد و اجازه تایید بی طرفانه نتیجه انتخابات توسط جوامع بین المللی را بدهد.

این مقام برزیلی که به علت حساسیت موضوع خواست نامش فاش نشود، گفت: این مقام ها به دولت ونزوئلا گفته اند که نشان دادن داده های دقیق نتیجه انتخابات تنها راه رفع هرگونه تردید در نتایج است.

از طرفی، یک مقام مکزیکی که نخواست نامش فاش شود، تایید کرد که سه دولت مذکور درباره این موضوع با ونزوئلا گفتگو کرده اند، اما وی جزییات بیشتری ارائه نکرد.

پیش از این، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور ، رییس جمهور مکزیک گفت که قصد دارد با لوییس ایناسیو لولا داسیلوا ، همتای برزیلی خود و گوستاوو پترو ر


برچسب ها: رییس جمهور منتخب ونزوئلا - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور منتخب - ونزوئلا - دیپلماتیک - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دیپلماتیک کشورهای خارجی برای نشر نتیجه دقیق انتخابات ونزوئلا

تلاش دیپلماتیک کشورهای خارجی برای نشر نتیجه دقیق انتخابات ونزوئلا