مطالب مرتبط:
اتصال مشاوران املاک استان اردبیل به سامانه «کاتب»
پیش بینی برداشت 6 هزار و 600 تن انگور از تاکستان های خوزستان
اتصال فاز 14 پارس جنوبی به خط سراسری انتقال گاز
ثبت رطوبت بالای 80 درصد در 10 شهر خوزستان
اتصال فاز 14 پارس جنوبی به خط سراسری انتقال گاز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 15:302024-08-19اقتصادي

اتصال 65 درصد تاکستان به شبکه فاضلاب


، رییس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان در برنامه روی خط باشید رادیو قزوین گفت: 158 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ایجاد شده و حدود 65 درصد شهر به شبکه فاضلاب متصل است.

محمدی در خصوص علت طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب در بخش های دیگر شهرستان تاکستان گفت: در اجرای شبکه فاضلاب اولویت اول با مناطقی است که تراکم منازل مسکونی دارند و خیابان های اصلی به علت وجود مغازه ها در اولویت بعدی قرار دارد و انشالله تا پایان نیمه اول سال 1404 این بخش نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه های این شبکه که از منابع استانی تامین می شود اظهار کرد: با توجه به این مسئله و همچنین همکاری شهرداری ها سالیانه 5 تا 10 کیلومتر انجام می شود و از ابتدای مهر ماه سال قبل تا امروز عملیات اتصال به شکبه توسط شهرداری قطع شده است.

رییس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان در ادامه اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات و همکاری شهرداری ظرف 3 سال آینده، سایر مناطق نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

محمدی در خصوص شهر نیکویه نیز بیان کرد: 90 درصد از شبکه فاضلاب این شهر انجام شده است و تصفیه خانه این شهر به زودی افتتاح خواهد شد و 10 درصد باقی مانده نیز که کمتر از یک کیلومتر بوده در دست اقدام است.


برچسب ها: شبکه فاضلاب - فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - شبکه - تاکستان - بهره برداری - آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 65 درصد تاکستان به شبکه فاضلاب

اتصال 65 درصد تاکستان به شبکه فاضلاب