مطالب مرتبط:
نگاهی به سوابق سیاسی و اقتصادی علی طیب نیا
طائب: در آستانه انتخابات آمریکا شاهد اوضاع نابسامان سیاسی و اقتصادی در این کشور هستیم
نگاهی به سوابق علمی - سیاسی رییس جدید سازمان برنامه و بودجه کشور
32 طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد آماده بهره برداری است
صفحه اول روزنامه های اقتصادی 14 مرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-04سياسي

برتری علمی بیش از قدرت سیاسی و اقتصادی اهمیت دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امروزه آنچه پیشرفت جوامع را رقم می زند «علم» است گفت: بیش از قدرت سیاسی و اقتصادی، برتری علمی اهمیت دارد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امروزه آنچه پیشرفت جوامع را رقم می زند علم است گفت: بیش از قدرت سیاسی و اقتصادی، برتری علمی اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران حامیم که از 13 مرداد 1403 به مدت 2 هفته برگزار می شود، با اشاره به نسل های مختلف دانشگاه ها و تلاش دانشگاه های بزرگ برای تحقق دانشگاه نسل چهارم و پنجم گفت: دانشگاه در نسل اول، آموزش محور، در نسل دوم، پژوهش محور و در نسل سوم، کارآفرین است؛ اما در نسل چهارم به عنوان دانشگاه اجتماعی، الگوی آموزشی نوینی به منظور تربیت نسلی تعالی گرا و مرکز تحولات جامعه ارائه می شود.

دکتر قناعتی دوران دفاع مقدس را الگوی موفقی از تحقق دانشگاه اجتماعی دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس از رزمندگان عادی، انسان های خلاق و موفقی ساخت که می توانستند عملیات های بزرگ را برنامه ریزی و فرماندهی کنند و در کنار آن، ایمان و وحدت مردم، همه معادلات را به نفع کشورمان تغییر داد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برتری علمی بیش از قدرت سیاسی و اقتصادی اهمیت دارد

برتری علمی بیش از قدرت سیاسی و اقتصادی اهمیت دارد