مطالب مرتبط:
جایگاه سیار سوخت در پارکینگ اربعین راه اندازی شد
استقرار 20 جایگاه سیار عرضه سوخت در پایانه های مرزی| توزیع روزانه 126 میلیون لیتر بنزین
استقرار و راه اندازی 4 جایگاه سیار در مرز مهران
استقرار و راه اندازی 4 جایگاه سوخت سیار در مرز مهران
رضایت مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:202024-08-13اقتصادي

نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار عرضه بنزین و نفت گاز در پارکینگ اربعین مرز مهران


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار سوخت ویژه عرضه بنزین و نفت گاز یورو4 در پارکینگ اربعین مرز بین المللی مهران خبرداد.

- ایسنا/ایلام مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار سوخت ویژه عرضه بنزین و نفت گاز یورو4 در پارکینگ اربعین مرز بین المللی مهران خبرداد.

پرویز ایدون با اعلام این خبراظهار کرد: به منظور تداوم فعالیت سوخت رسانی به زوار 2 دستگاه جایگاه سیار سوخت عرضه بنزین و نفت گاز یورو4 در پارکینگ اربعین مرز بین المللی مهران نصب شد.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون 27 هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است و به منظور پیشگیری از ترافیک و ازدحام ناشی از خودروها در جایگاه های ثابت، یک دستگاه جایگاه سیارعرضه بنزین و یک دستگاه جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو4 در پارکینگ اربعین مرز بین المللی شهرمهران هر کدام با ظرفیت28هزار لیتر ضمن داشتن 2 تلمبه و 4 نازل نصب و راه اندازی شدند.

ایدون افزود: بر اساس گزارشات دریافتی سازمان راهداری تاکنون بیش از چهار میلیون و 947 هزار تردد وسایل نقلیه در جاده های استان ایلام تردد داشته اند که بخش عمده این ترددها ویژه زائران بوده و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده هیچ مشکلی در زمینه سوخت رسانی به خودروهای شخصی و عمومی در ا


برچسب ها: مرز بین المللی مهران - شرکت پخش فرآورده های نفتی - پخش فرآورده های نفتی - پارکینگ - فرآورده های نفتی - بین المللی - بنزین
آخرین اخبار سرویس:

نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار عرضه بنزین و نفت گاز در پارکینگ اربعین مرز مهران

نصب چهارمین و پنجمین جایگاه سیار عرضه بنزین و نفت گاز در پارکینگ اربعین مرز مهران