مطالب مرتبط:
صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خلیج فارس و دریای عمان
اعتراض پکن به دخالت کواد در امور دریای شرقی و جنوبی چین
انتقال میدان نبرد از دریای سرخ به یافای اشغالی
فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (8 مرداد 1403)
انتقال میدان نبرد از دریای سرخ به یافای اشغالی |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 08:002024-07-30بين الملل

دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است


امروز با وزش باد های نسبتاً شدید جنوب شرقی، مناطق دریایی هرمزگان بویژه غرب دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است و در سواحل و جزایر بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشینه سرعت باد در این مناطق به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از 150 سانتیمتر می رسد.

مرضیه سی سی پور توصیه کرد: شناور های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور ها صورت گیرد.

وی برای بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان بویژه شهرستان بشاگرد و برخی نقاط مستعد، رشد ابر همراه با رگبار باران، رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی کاهش 2 درجه ای دما در هرمزگان؛ 8 مرداد سی سی پور افزود: این شرایط جوی و دریایی تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی گفت: روز پنجشنبه از میزان سرعت باد ها کاسته می شود و از اوایل هفته آینده مجدداً با افزایش باد های جنوب شرقی، مناطق دریایی استان مواج می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - هرمزگان - هرمز - دریای عمان
آخرین اخبار سرویس:

دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است

دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است