مطالب مرتبط:
نکات تاثیر گذار در انتخاب رشته کنکور + 2 تکنیک چیدمان
ایجاد یک رشته تحصیلی عجیب در دانشگاه های چین
معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد/ واحد کرمانشاه برگزیده رشته آوایی بعد از 10 سال
خبرنگاری؛ مسیری از علم و هنر تا جریان سازی در جامعه
«یحیی سنوار» به عنوان جانشین شهید «هنیه» انتخاب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-07سياسي

انجام مشاوره های رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد


سیزدهمین دوره مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر یزد همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری با هدف کاهش دغدغه داوطلبان و خانواده ها، توسط مشاوران برجسته و اساتید مجرب استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/یزد سیزدهمین دوره مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر یزد همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری با هدف کاهش دغدغه داوطلبان و خانواده ها، توسط مشاوران برجسته و اساتید مجرب استان برگزار خواهد شد.

محمد حسین طالبی رییس دانشگاه علم و هنر ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، در این خصوص تصریح کرد: دانشگاه علم و هنر در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری توسط سازمان سنجش، برای سیزدهمین سال متوالی اقدام به برگزاری مشاوره انتخاب رشته می کند.

وی با اشاره به تأخیر اعلام نتایج کنکور سراسری، گفت: دانشگاه علم و هنر به منظور کاهش دغدغه خانواده ها و داوطلبان و تسهیل فرآیند انتخاب رشته، مشاوره هایی با همکاری مشاورین برجسته استان و اساتید مجرب و متعهد برگزار خواهد کرد.

طالبی با بیان این که مشاوره ها به صورت گروهی و انفرادی و با حضور مشاوران تراز اول استان انجام خواهد شد، افزود: دانشگاه علم و هنر توانسته با تجربه چندین ساله خود، علاوه بر دانش آموزان استان یزد، داوطلبان کنکور دیگر مناطق را نیز ب


برچسب ها: دانشگاه علم و هنر - دانشگاه علم و هنر یزد - دانشگاه - کنکور سراسری - انتخاب رشته - اعلام نتایج - سیزدهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

انجام مشاوره های رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد

انجام مشاوره های رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد