مطالب مرتبط:
رزمایش «جهادگران فاطمی 4» در یزد آغاز شد
آغاز رزمایش فاطمی با مشارکت 465 گروه جهادی در یزد + فیلم
رزمایش جهادگران فاطمی در زنجان اجرا شد
برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در یزد/ پیشرفت87 درصدی جهاد آبرسانی
مدیرعامل بنیاد هدایت: رزمایش محله اربعینی در همدان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-03سياسي

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4 در استان


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 4 به مناسبت هفته بسیج سازندگی از 9 تا 19 مرداد با رمز یا فاطمه الزهرا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار حسین زارع کمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات متعدد سازندگی در سطح استان یزد در قالب گروه های جهادی اظهار داشت: گروه های جهادی از ابتدای انقلاب تا کنون در تمام حوادث و بازه هایی که انقلاب نیاز مند بوده است، با رهنمود های امام خمینی (ره) پا به عرصه گذاشته و هرچه در توان داشته اند، به میدان آورده اند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های گروه های جهادی این است که از روی ایمان، بصیرت، عشق و علاقه ناشی از تفکرات انقلابی در حال فعالیت هستند و همین ویژگی ها باعث شده کار آنها برکت بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه یکی از مهم ترین مأموریت بسیج سازندگی امروز جذب، هدایت و ساماندهی گروه های جهادی است، بیان کرد: اکثر افراد فعال در این گروه ها از قشر جوان هستند و جوانانی که قبل از اینکه پا به عرصه بگذارند، خود سازی کرده و حتی حضورشان در این اقدامات جهادی در راستای تکمیل خودسازی است.

وی با بیان اینکه خدمت بی مزد و منت در راستای منافع انقلاب، یکی دیگر از ویژگی های گروه های جهادی است، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 4 به مناسبت ه


برچسب ها: گروه های جهادی - استان یزد - بسیج سازندگی - فرمانده سپاه - سپاه الغدیر - سازندگی - استان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4 در استان

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4 در استان