مطالب مرتبط:
برپایی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی هامکس 1403
برپایی دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزی در ساری
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور منصوب شد
رشد دانش بنیان ها، تامین مالی آنها با بازار سرمایه را ضروری کرده است
سهم55 درصدی بانوان سیستان و بلوچستان از شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-11اقتصادي

برپایی پاویون دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه آب و انرژی دُبی


با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه همکاری های علمی معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان دارای سابقه فروش محصولات خود می توانند در نمایشگاه آب و انرژی دبی حضور یابند.

- با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه همکاری های علمی معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان دارای سابقه فروش محصولات خود می توانند در نمایشگاه آب و انرژی دبی حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور کمک به بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان و توسعه صادرات آنها، پاویون شرکت های دانش بنیان را در بیست و پنجمین نمایشگاه آب، انرژی، فناوری و محیط زیست که مهرماه سال جاری در شهر دبی امارات برگزار می شود، برپا می کنند.

نمایشگاه آب، انرژی، فناوری و محیط زیست (موسوم به WETEX) یکی از بزرگترین نمایشگاه های حوزه صنایع آب، انرژی و محیط زیست در منطقه خاورمیانه است که از سال 1999 هر ساله با حضور تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات آب و انرژی و متخصصان حوزه محیط زیست در شهر دبی برگزار می شود.

این نمایشگاه حوزه های آب، برق، انرژی، انرژی خورشیدی، انرژی های تجدیدپذیر، فناوری های محیط زیست و آب و فاضلاب را شامل می شود.


برچسب ها: شرکت های دانش بنیان - صندوق نوآوری و شکوفایی - دانش بنیان - شرکت های دانش - معاونت علمی ریاست جمهوری - همکاری های علمی - نمایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پاویون دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه آب و انرژی دُبی

برپایی پاویون دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه آب و انرژی دُبی