مطالب مرتبط:
بسیاری از گرفتاری های امروز جامعه به دلیل رعایت دستورات الهی است
همزیستی میان پیروان ادیان الهی در ایران برادرانه است
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با رییس جمهور منتخب/ حاجی صادقی: دکتر پزشکیان عنوان کرد باید یک تلقی جدید از دین داری به جامعه ارائه دهیم/ ایشان کاملا به جوانان حق می دادند، زمانی که یک دین داری اجباری و تحمیلی به آنها القا کنیم، متقاعد نشوند
بدون توسل و توجه به اراده الهی هیچ کاری درست پیش نمی رود
قران آموزی به روشی جدید در موسسه جامعه القرآن ورامین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 02:152024-07-25سياسي

بسیاری از گرفتاری های جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است


بسیاری از گرفتاری های امروز جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است و در این راستا باید مراقب بود تا گام در مسیر شیطان نگذاریم.

- قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: بسیاری از گرفتاری های امروز جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است و در این راستا باید مراقب بود تا گام در مسیر شیطان نگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری شامگاه پنجشنبه در مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: ضعف ایمان و اعتقاد در زندگی سبب عدم عاقبت بخیری می شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: گناه کردن نیز از دیگر علل عدم عاقبت بخیری انسان بیان شده است و در آیه 10 سوره روم آمده کسانی که مرتکب اعمال بد می شوند، عاقبت آیات الهی را تکذیب و به تمسخر می گیرند.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه شیطان یکباره مومنان را گمراه نمی کند افزود: شیطان نسبت به مومنان گام به گام حرکت می کند و به همین دلیل انسان باید مراقب باشد تا گام در مسیر شیطان نگذارد.

وی ادامه داد: شیطان مومنان را با گناهان کوچک منحرف می کند تا در نهایت بتواند به هدف نهایی خود که همانا گرفتن ایمان از انسان است برسد.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: انسان نباید با افراد آلوده هم نشین شود که این امر نخستین حربه شیطان برای منحرف کردن انسان است.


برچسب ها: استاد حوزه علمیه قم - استاد حوزه علمیه - حوزه علمیه قم - حجت الاسلام - عاقبت بخیری - معصومه سلام الله علیها - شیطان
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از گرفتاری های جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است

بسیاری از گرفتاری های جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است