مطالب مرتبط:
سفر جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به کرمانشاه
کنایه جمهوری اسلامی به پزشکیان
دلیل اعتراض پرستاران چیست؟/ دبیرکل خانه پرستار: نظام سلامت ما 700 هزار میلیارد تومان گردش دارد/ اختلاف درآمد و پرداختی در میان کادر درمان است که مشکل ایجاد کرده/ دولت اگر مبتنی بر شعارهایش عمل کند و مشکلات را حل کند، اعتماد جامعه پرستاری برمی گردد
بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت اسلامی
بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت «روز مقاومت اسلامی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 21:152024-08-13سياسي

وحیدی : نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم است


،  احمد وحیدی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و موشن گرافیک با عنوان  رای ملت مربوط به زمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران این اقدام مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در دوران انتخابات را یک کار ارزشمند و موثر در راستای تهیه نقشه راهی با موضوع و اهمیت مشارکت دانست و خواستار استمرار آن شد.

وی با تاکید براینکه مشارکت در جمهوری اسلامی مانند خون است در رگ های نظام، اظهارداشت: همانطور که در کلام رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری دیده می شوند مردم و نقش آنان در صحنه جزو اصول ذاتی انقلاب اسلامی ایران است و برهمین اساس هست که مشارکت  در نظام ما به عنوان یک راهبرد مطرح می شود.

وی با اشاره به نظام های مدعی دمکراسی که برپایه زر و ثروت های نامشروع پایه گذاری شده اند، گفت: همین امروز به صحنه آمریکا توجه کنید، مردم کجای کار هستند؟ کسانی که از یک سو در مورد دمکراسی صحبت می کنند از سوی دیگر به دنبال منافع خود براساس تولید سلاح و زر اندوزی می باشند.

وحیدی اصل مشارکت را مولفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور باید این مهم را همواره در دستور کار داشته باشد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی - اسلامی - مشارکت - انقلاب اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - جمهوری - جشنواره فیلم کوتاه
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی : نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم است

وحیدی : نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم است