مطالب مرتبط:
فیلم/اجرای آیین سنتی پرده خوانی حماسه ی کربلا در موکب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان مهران
فرزانه صادق مالواجرد: باقیمانده مسکن مهر و پروژه های طرح نهضت ملی را تکمیل خواهم کرد/ قبول دارم بیشترین رانت در حوزه زمین است/ مخالف وزیر پیشنهادی: افزایش قیمت مسکن نسبت به تورم بیشتر بوده است + فیلم
همکاری بنیاد مسکن و میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری آذربایجان شرقی
اجرای طرح کالابرگ 220 هزار تومانی در دولت چهاردهم ادامه می یابد؟
اجرای طرح هادی در روستا های شمال سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 07:502024-08-20اقتصادي

اجرای 30 پروژه در حوزه میراث و گردشگری کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد.

داریوش فرمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای عملیات تعدادی پروژه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری استان، اظهار کرد: امسال جمعا حدود 80 میلیارد تومان اعتبار برای 30 پروژه مرمتی و گردشگری تخصیص یافته که اجرای بخشی از این پروژه ها آغاز شده است.

وی یکی از مهمترین این پروژه ها را ساماندهی بخشی از بافت تاریخی شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: حدود شش میلیارد تومان برای مرمت قسمت هایی از بازار سنتی مانند مرمت و زیرسازی پل تقاطع بازار بنکدارها اختصاص یافته که با همکاری آب منطقه ای اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یکی دیگر از این پروژه ها را نم زدایی از تکیه معاون الملک عنوان کرد و گفت: این پروژه طی روزهای گذشته به عنوان یکی از پروژه های مهم حوزه میراث فرهنگی استان با اختصاص حدود چهار میلیارد تومان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: یکی از معضلات قدیمی تکیه معاون الملک در سالهای گذشته نفوذ نم و رطوبت به دیوارها و کف آن بوده که به دلیل همجواری


برچسب ها: میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی - گردشگری - کرمانشاه - صنایع دستی و گردشگری - پروژه - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 پروژه در حوزه میراث و گردشگری کرمانشاه

اجرای 30 پروژه در حوزه میراث و گردشگری کرمانشاه