مطالب مرتبط:
آتش سوزی در آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه سمنان
آیا کارخانه سیمان دیلمان، استانداردهای محیط زیست را رعایت می کند؟
3 دانشگاه ایران آماده پذیرش بدون کنکور مدال آوران المپیک
دانشگاه الزهرا (س) پذیرای جذب بدون کنکور بانوان مدال آور المپیک 2024 شد
پذیرش بدون کنکور مدال آوران المپیک در دانشگاه های برتر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 08:252024-08-10اجتماعي

تأکید رییس دانشگاه کردستان بر همکاری دانشگاه ها با محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان در جلسه ای که با حضور نورالله مرادی، معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست در دانشگاه کردستان برگزار شد، - رییس دانشگاه کردستان همکاری با محیط زیست را از وظایف بی بدیل دانشگاه دانست و گفت: تلاش می کنیم از طریق ارتباطی موثر و با نگاهی بیطرفانه در این راستا گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان در جلسه ای که با حضور نورالله مرادی، معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت و موفقیت و تحقق اهداف محیط زیست جزو افتخارات ماست و پیشرفت در این حوزه را موفقیت خود می دانیم.

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه دانشگاه در مسیر پیشرفت خود اهداف عالی نظام را دنبال می کند، افزود: بدون تعامل دانشگاه با سایر دستگاه های اجرایی پیشبرد این اهداف ممکن نیست.

قادرزاده عنوان کرد: همه تلاش ما این است که در مجموعه دانشگاه بتوانیم در خدمت جامعه باشیم و نیاز های آن را شناسایی کنیم تا رشته های دانشگاهی را بر این اساس توزیع کنیم.

وی تاکید کرد: در تفاهم نامه هایی که با محیط زیست داریم، تلاش کرده ایم تفاهم را به تعامل تبدیل کرده و تنها به امضای آن بسنده نکنیم و همکاری های عملی تداوم داش


برچسب ها: دانشگاه کردستان - رییس دانشگاه کردستان - دانشگاه - رییس دانشگاه - کردستان - محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس دانشگاه کردستان بر همکاری دانشگاه ها با محیط زیست

تأکید رییس دانشگاه کردستان بر همکاری دانشگاه ها با محیط زیست