مطالب مرتبط:
بازگشت 539 هزار زائر اربعین به کشور
معاون وزیر راه: 4 میلیون و 400 هزار زائر اربعین خواهیم داشت
6250 زائر از زنجان به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند
اعزام کاروان دختران زائر گرمساری به پیاده روی اربعین
بازگشت زمینی بیش از 460 هزار زائر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 08:052024-08-18پزشكي

غربالگری سلامت بیش از 16 هزار نفر زائر پاکستانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای ورود زوار پاکستانی به کشور تاکنون، بیش از 16 هزار نفر در مرزهای شرقی کشور بر اساس قوانین بهداشت بین الملل مورد غربالگری و مراقبت های بهداشتی قرار گرفتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای ورود زوار پاکستانی به کشور تاکنون، بیش از 16 هزار نفر در مرزهای شرقی کشور بر اساس قوانین بهداشت بین الملل مورد غربالگری و مراقبت های بهداشتی قرار گرفتند.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا افزود: از ابتدای ورود زوار پاکستانی به کشور تاکنون، بیش از 10 هزار نفر از مرز میرجاوه و بیش از 6 هزار و 700 نفر از مرز ریمدان وارد کشور شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه افزود: به تمامی زوار در بدو ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران قطره خوراکی فلج اطفال خورانده می شود و بر اساس قوانین بهداشت بین الملل مورد مراقبت و غربالگری قرار می گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از بیماری های واگیر شناسایی نشده است و کیت های تشخیص سریع مالاریا و تب دانگ نیز وجود دارد.

دکتر غزنوی با اشاره به اینکه 6 موکب سلامت در مرزهای شرقی استان سیستان و بلوچستان برپا شده است و تا پایان اربعین و برگشت زوار پاکستانی به کشورشان فعالیت های خود را ادامه خواهند داد، افزود: تاکنون حد


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - زوار پاکستانی - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - پاکستانی
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت بیش از 16 هزار نفر زائر پاکستانی

غربالگری سلامت بیش از 16 هزار نفر زائر پاکستانی