مطالب مرتبط:
مبینا نعمت زاده منشاء خیر برای اصلاح قانون ورود قهرمانان ورزشی به دانشگاه ها/ امکان تحصیل در رشته های پزشکی و مهندسی برای مدال آوران با اصلاح قانون
درخشش ورزشکار مراغه ای در المپیاد فرهنگی ورزشی آجا
تشخیص بموقع سرطان مغز با روش نوری نوین محققان دانشگاه امیرکبیر
تشخیص به موقع سرطان مغز با روش نوری نوین محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اعزام کاروان 100 نفره دانشجویان دختر دانشگاه کاشان به کربلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-18ورزشي

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر 11 مدال المپیاد ورزشی را کسب کردند


مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از کسب 11 مدال رنگارنگ از سوی کاروان دختر و پسر این دانشگاه در شانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه های کشور خبر داد.

- مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از کسب 11 مدال رنگارنگ از سوی کاروان دختر و پسر این دانشگاه در شانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور گفت: این رقابت به میزبانی دانشگاه های صنعتی اصفهان (دختران) و دانشگاه اصفهان (پسران) برگزار شد.

کاروان دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شانزدهمین دوره از مسابقات المپیاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور توانست بالاتر از دانشگاه های صنعتی کشور و حتی میزبان قرار گیرد.

وی افزود: این تیم با کسب مجموع 7 مدال (3 طلا،4 نقره و یک برنز) یک مقام چهارمی و دو مقام پنجمی در بین 75 دانشگاه به مقام هفتم دست یافت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به رتبه بندی کاروان دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: کاروان دانشجویان پسر این دانشگاه نیز توا


برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر - دانشگاه - دانشگاه صنعتی - دانشجویان - امیرکبیر - المپیاد - دانشگاه های کشور
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر 11 مدال المپیاد ورزشی را کسب کردند

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر 11 مدال المپیاد ورزشی را کسب کردند