مطالب مرتبط:
پیگیری مطالبات شهروندان در صدای مردم بیست و پنجم مرداد ماه استان قزوین
سرعت رشد تورم ماهانه آرژانتین سقوط کرد
حزب توسعه ملی: مطالبات جامعه، گفتمان جدید اصلاح طلبان/ صرفنظر از نقص ها فرایند تعیین کابینه پیشنهادی اقدامی ابتکاری، حرفه ای و دموکراتیک بود/ پیروزی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به دلیل برخورد هوشمندانه مردم با انتخابات به دست آمد
تاکید استاندار یزد بر سرعت بخشیدن به استانداردسازی ورزشگاه شهید نصیری
مطالبات صنفی در بستر تولید معنا دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-16سياسي

مطالبات پرستاران به سرعت پیگیری شود


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به گلایه های پرستاران در هفته گذشته گفت: مطالبات پرستاران کاملاً به حق بوده و مسئولان باید حقوق و پرداختی آن ها را به سرعت پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی، در خطبه های نماز جمعه این هفته در احمدآباد با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: قرآن انسان ها را به شرطی که در مسیر تقوا باشند هدایت می کند و خداوند متعال افرادی که در مسیر تقوا نیستند را هدایت نمی کند.

وی با اشاره به مراتب انس با قرآن اضافه کرد: حفظ، قرائت و نگاه به قرآن کریم همراه با انس با آن از جمله مراتب انس با قرآن است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان روایتی اخلاقی از امام صادق (ع) بیان کرد: زیارت و حرکت در مسیر زیارت سیدالشهدا باید با نیت پاک و سالم و با آداب خاص خود باشد، نباید با دید سفر تفریحی به مراسم اربعین نگاه کرد.

وی ضمن تبریک روز پزشک گفت: پزشکان از جمله افرادی هستند که در صورت نبود آن ها در جامعه، جامعه با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

پزشکان باید با تقوا تمام تلاش خود را برای درمان بیمار به کار گیرند که این مهم در سخنان امام علی (ع) نیز بیان شده است.

پزشکان تقوا را در طبابت مدنظر قرار دهند مدرسی با اشاره به مصادیق عدم تقوا در طبابت اظهار کرد: در تشخیص بیماری؛ کوتاهی کردن، نگ


برچسب ها: مطالبات پرستاران - پرستاران - انس با قرآن - امام جمعه - بخش مرکزی - خطبه های نماز جمعه - قرآن
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پرستاران به سرعت پیگیری شود

مطالبات پرستاران به سرعت پیگیری شود