مطالب مرتبط:
تهران عمدا محل ترور اسماعیل هنیه شد ؛ وضع پیچیده و بغرنج شد | ماهیت تراژیک سیاست همین است ؛ انتخابی بی نهایت تلخ اما ناگزیر!
صبحانه خبری، 13 مرداد 1403؛ از ناگفته های جدید از ترور هنیه در تهران تا آخرین اخبار از پاسخ احتمالی ایران به ترور اسماعیل هنیه
چرا اسراییل اکنون و در تهران اسماعیل هنیه را ترور کرد؟ به یک جنگ فاجعه بار منطقه ای نزدیک تر می شویم؟
سکوت عجیب محمود احمدی نژاد درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران + عکس محمود احمدی نژاد در کنار اسماعیل هنیه
مسیر اقتصادی دولت پزشکیان با ترور اسماعیل هنیه در تهران، تغییر می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-03سياسي

درس هایی از ترور اسماعیل هنیه در تهران


با توجه به اینکه ترور اسماعیل هنیه آنهم در این شرایط در تهران، توهین و تجاوز به حیثیت کشورمان محسوب می شود و باید این حق را برای خود در پاسخگویی قائل شویم ولی اهمیت موضوع و دامی که نتانیاهو برای ایران گسترده، - پایگاه خبری جماران: محمدحسین بنی اسدی، دیپلمات و کارشناس سیاست خارجی در یادداشتی برای جماران نوشت: ترور اسماعیل هنیه در تهران آن هم ساعاتی بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، جنایتی غیر قابل توصیف و توجیه با هر معیار و میزانی است.

این جنایت آثار مخرب چند بعدی و چند وجهی بر ایران وارد کرده است که مناسب است توسط نهادهای مربوطه به طور دقیق و عمیق مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و با تدبیر و درایت مدیریت شود.

بعد از ترور هنیه، اوضاع در خاورمیانه به ویژه ایران و اسراییل ملتهب شده و هر آن امکان واکنشهای مختلفی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دور از انتظار نیست.

در این میان این ترور فرصتی را فراهم کرده که به عنوان یک مورد مهم مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و به دلایل ریشه ای و اساسی آن پرداخته شود .

اگر رژیم جنایتکار و جنگ طلبی به اینگونه اقدامات متوسل می شود و اهداف جنگ طلبانه ای را دنبال می کند، نباید دیگران از روی احساس برخورد کنند و آتش بیار این هدف خصمانه شوند.


برچسب ها: اسماعیل هنیه - اسماعیل - هنیه - ترور - تهران - ایران - مستقیم
آخرین اخبار سرویس:

درس هایی از ترور اسماعیل هنیه در تهران

درس هایی از ترور اسماعیل هنیه در تهران