مطالب مرتبط:
واکنش وزیر ارشاد به انتقاد از یک مصوبه درباره سینما
روایت وزیر ارشاد از دیدار با پزشکیان
سوال پزشکیان از وزیر ارشاد دولت سیزدهم درباره ممیزی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با پزشکیان دیدار کرد
سوال مهم دکتر پزشکیان از وزیر ارشاد دولت سیزدهم درباره ممیزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 01:152024-07-23فرهنگي

واکنش وزیر ارشاد به انتقادات از یک مصوبه درباره سینما


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آیین نامه ای که طی آن می توان در هر مرحله ای، جلوی تولید یا اکران فیلمی را گرفت، توضیح داد و گفت که همه موارد خیلی شفاف است و اگر فیلمی توقیف شود، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آیین نامه ای که طی آن می توان در هر مرحله ای، جلوی تولید یا اکران فیلمی را گرفت، توضیح داد و گفت که همه موارد خیلی شفاف است و اگر فیلمی توقیف شود، ارشاد باید پولش را بدهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا حرف و حدیث های نگران کننده ای درباره یک مصوبه بحث برانگیز سینمایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می شود که بر اساس آنچه در فضای مجازی درباره آن منتشر شده، رییس سازمان سینمایی می تواند در هر مرحله ای که تشخیص دهد، جلوی تولید یا اکران فیلمی را بگیرد.

انتشار جزییاتی از این مصوبه، اعتراض های زیادی را در میان اهالی سینما ایجاد کرد و برخی هشدار دادند که چنین اقدامی می تواند امنیت سرمایه گذاری اندک فعلی در حوزه سینما را با چالش های جدی مواجه کند.

در کنار آن، برخی معتقدند که در گذشته، مواردی بوده است که سازمان سینمایی بدون داشتن مصوبه خاصی، دست به چنین کاری می زده و اکنون که برای آن قانون هم آماده شده، دست مدیران برای دخالت جدی در حوزه تولید و به ویژه بخش خصوصی بازتر می شود.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - شورای عالی انقلاب فرهنگی - ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد به انتقادات از یک مصوبه درباره سینما

واکنش وزیر ارشاد به انتقادات از یک مصوبه درباره سینما