مطالب مرتبط:
وضعیت شاخص اشعه فرابنفش در خراسان شمالی قرمز شد
تصاویر مراسم باشکوه یادبود سعید راد با حضور چهره های شاخص
شاخص های مقام معظم رهبری محور تعاملات مجلس و دولت باشد
وضعیت هوای تهران نارنجی شد/افزایش شاخص ذرات معلق
حسین انتظامی و شاخص های رییس جمهور منتخب برای وزارت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 09:502024-07-27سياسي

شاخص های کابینه شاخص


کابینه شاخص بایستی با نگاه مردمی و خدمت به کشور طوری اجرای قوانین را پیش ببرد که خود سبب ساز امید و امید آفرینی در کشور شود پس باید کاربلد و لایق و متعهد به نظام و انقلاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه بصیرت نوشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکسال پیش از موعد مقرر و درحالی انجام شد که دولت سیزدهم هنوز یکسال تا اتمامش مانده بود؛ اما در پی وقوع اتفاق ناگواری در ارتفاعات ورزقان رییس جمهور خادم کشور به شهادت رسید.

این اتفاق ناگوار و خدمات رییس جمهور شهید و کابینه کارآمدش به سبب خدملات بیشمار و بسیار زیاد دولت سیزدهم در عمر کوتاهش برای همیشه در اذهان ملت ایران و در حافظه تاریخی این مرز و بوم باقی می ماند.

مردم پای صندوق ها آمدند تا بار دیگر انتخاب کنند اما انتظارشان از دولت جدید در حد و اندازه دولت شهید رییسی است لذا انتخاب اعضای هیئت دولت و کابینه دولت چهاردهم اهمیت بسیار زیادی برای مردم جامعه دارد.

انتظار مردم باید عنوان کرد به انضمام دولت شهید رییسی طی دهه های گذشته، سیزده دولت مسئولیت اجرایی کردن قوانین مصوب در مجلس را بر عهده داشتند و هر کدام به سبک و سیاقی آن را اجرا کردند و در قامت قوه مجریه قوانین قوه مقننه را به منصه ظهور رساندند.


برچسب ها: کابینه - دولت - دولت سیزدهم - رییس جمهور - انتخاب - جمهور - چهاردهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کابینه شاخص

شاخص های کابینه شاخص