مطالب مرتبط:
رییس مجلس شورای اسلامی با معاون نخست وزیر صربستان دیدار کرد
دیدار نخست وزیر کوبا با رییس مجلس
دیدار رییس مجلس و نخست وزیر سوریه
دیدار نخست وزیر سوریه با رییس مجلس
دیدار رییس مجلس و نخست وزیر صربستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 17:402024-07-31سياسي

نخست وزیر کوبا با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد


، ، مانوئل ماررو نخست وزیر کوبا ، بعد از ظهر امروز با ورود به بهارستان با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار، ضمن خوش آمدگویی به هیأت کوبایی و نخست وزیر این کشور و قدردانی بابت ارسال پیام تسلیت از سوی دولت این کشور برای شهادت آیت الله رییسی و هیأت همراه، گفت: ما پس از شهادت شهید رییسی توانستیم طی 2 ماه، فرایند رقابت های انتخاباتی را در سلامت برگزار کرده و رییس جمهور کشور را با رأی مردم انتخاب کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری بر اساس قانون اساسی، آن را به مثابه یک جشن ملی دانست و گفت: این روز، روز مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است و شما که همواره در شرایط سخت در کنار ایران بودید، در چنین جشنی با طی مسیر طولانی از کوبا به ایران آمدید و در این مراسم حضور یافتید که جای تشکر دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران و کوبا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دوستی پایداری داشتند و در کنار آن دشمن مشترکی نیز دارند، گفت: آخرین اقدام مشترک آمریکا این بود که واشنگتن، کوبا را نیز همانند ایران و برخی کشورها تحریم کرد.

 قالیباف در ادامه با بیان اینکه لازم است توافق شهید رییسی را مبنای توسعه روابط میان دو کشور قرار دهیم، عنوان کرد: ما باید از طریق توافق ص


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - نخست وزیر - رییس مجلس - رییس - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کوبا با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

نخست وزیر کوبا با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد