مطالب مرتبط:
از افتتاح اداره ثبت اسناد منوجان تا اعطای سند 813 واحد صنعتی استان کرمان
تشریح برنامه های بسیج جامعه پزشکی در اربعین حسینی/ راه اندازی 161 موکب درمانی و یک بیمارستان صحرایی برای خدمت رسانی به زوار
خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است
عارف: رای اعتماد به کابینه، اولین نمود همکاری دولت و مجلس برای خدمت به مردم است
خدمت رسانی 7 هزار خادم افتخاری اوقاف به زوار اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 15:252024-07-31سياسي

چراغ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان روشن شد / تسهیل گری در خدمت رسانی به مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو 6 هزار و 122 سند در عرصه های مختلف کرمان در مراسمی با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، - اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان واقع در جنوب استان کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو 6 هزار و 122 سند در عرصه های مختلف کرمان در مراسمی با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مسئولان قضایی، صمت و شهرک های صنعتی استان کرمان تحویل متقاضیان شد.

این مراسم با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور در نشست شورای قضایی استان کرمان و افتتاح ویدئو کنفرانسی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان همراه بود.

معاون زیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور گفت: در حوزه صدور اسناد مالکیتی در استان های مختلف مشکلات وجود داشته که این مشکل در سالجاری برطرف شد و تعدادی از اسناد مالکیت نیز صادر شده که از این تعداد 813 مورد در استان کرمان بوده است.

فرشاد مقیمی بیان کرد: صدور اسناد مالکیت واحد های صنعتی، در راستای جذب سرمایه در گردش برای واحد ها بسیار موثر و راهگشا است.

او ضمن تاکید بر اینکه 132 هزار هکتار اراضی شهرک های صنعتی کشور سند مالکیت دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: 98 درصد از اراضی در اختیار ما سند ثبتی دارند


برچسب ها: ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد - شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی - استان کرمان - سازمان ثبت اسناد
آخرین اخبار سرویس:

چراغ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان روشن شد / تسهیل گری در خدمت رسانی به مردم

چراغ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان روشن شد / تسهیل گری در خدمت رسانی به مردم