مطالب مرتبط:
تخفیف 25 درصدی مراکز اقامتی خوزستان به زائران اربعین حسینی/ خدمات رسانی از طریق اپلیکیشن «زائر یار»
آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در خراسان جنوبی
آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین
اجرای طرح باغ‎‎ گشت در مهریز
اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-10اجتماعي

اجرای طرح کنترل بر فعالیت مراکز اقامتی ویژه اربعین حسینی در ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل ها، خانه مسافرها و دیگر مراکز اقامتی استان ویژه اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل ها، خانه مسافرها و دیگر مراکز اقامتی استان ویژه اربعین حسینی خبر داد.

فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی برای رفاه حال زائران و مسافران ورودی به استان، این اداره کل با همکاری دستگاه های مرتبط اقدام به نظارت گسترده ای بر تمام تأسیسات گردشگری استان کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: این بازدیدها برای نظارت بر نحوه کیفیت خدمات به مسافران و نحوه برخورد با زائران، بهداشت واحدها و نظارت بر تعرفه ها انجام می شود.

شریفی با اشاره به فعالیت چشمگیر واحدهای مختلف برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و زائران در اربعین حسینی، از نظارت جدی بر فعالیت آنها خبر داد و گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مسافران و زائران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، وی تصریح کرد: خانه مسافرهایی که کیفیتی برتر و خدماتی بالاتر را دارند تقدیر می شوند و همچنین با خانه مسافرهای خاطی برخو


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی ایلام - گردشگری و صنایع دستی - اربعین حسینی - مراکز اقامتی - صنایع دستی - گردشگری - ایلام
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل بر فعالیت مراکز اقامتی ویژه اربعین حسینی در ایلام

اجرای طرح کنترل بر فعالیت مراکز اقامتی ویژه اربعین حسینی در ایلام