مطالب مرتبط:
تمرین فنی و بدنی پرسپولیس با یک چالش
کنایه جنجالی رشیدپور به مجوز دقیقه 90 معاون رییسی
گزینه پرسپولیس و گل طلایی دقیقه نود و یک!
گزینه پرسپولیس در دقیقه 90 دلبری کرد
انتقاد از حکم دقیقه نودی برای همسر ابراهیم رییسی 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-05ورزشي

کودکان روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند


مسئول کمیته بازی و فعالیت بدنی کودکان هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه، گفت: کودکان هر روز باید حداقل 30 دقیقه و حداکثر دو ساعت بازی و فعالیت بدنی هدفمند و پرتحرک داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول کمیته بازی و فعالیت بدنی کودکان هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه، گفت: کودکان هر روز باید حداقل 30 دقیقه و حداکثر دو ساعت بازی و فعالیت بدنی هدفمند و پرتحرک داشته باشند.

سیروان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بازی و فعالیت بدنی را لازمه رشد کودکان دانست و اظهارکرد: والدین باید زمینه ای فراهم کنند که فرزندانشان در طول روز بازی و فعالیت بدنی کافی داشته باشد.

وی افزود: انجام روزانه حداقل نیم ساعت بازی و فعالیت بدنی هدفمند والدین با فرزندانشان باعث تقویت مهارت آموزی و افزایش هوش کودکان و بالا رفتن حس صمیمیت بین آنها می شود.

مسئول کمیته بازی و فعالیت بدنی کودکان استان تصریح کرد: برای کودکانی که زیر پنج سال هستند حداقل روزانه نیم ساعت و حداکثر دو ساعت بازی و فعالیت بدنی هدفمند در طول روز نیاز است که البته این مدت می تواند در طول روز به چند قسمت تقسیم شود تا کودک خسته نشود.

وی ادامه داد: یک کودک باید در طول روز بازی و فعالیت پرتحرک داشته باشد، به گونه ای که ضربان قلب کودک بالاتر برود و دمای بدنش افزایش یابد و آثار فعالیت بدنی او روی


برچسب ها: فعالیت بدنی - فعالیت - کودکان - بازی - ورزش همگانی - استان - کمیته
آخرین اخبار سرویس:

کودکان روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند

کودکان روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند