مطالب مرتبط:
برگزاری اولین اردوی ادبی «قاف» به میزبانی استان گلستان
فراخوان رویداد ادبی «نامه ای به همسرم» بزرگداشت استاد مرید محمدی
خانه مجردی شوهر جنیفرلوپز تصورات همه را بهم ریخت / رابطه پنهانی بن افکن با کیست؟!
ساعد سهیلی در نقش یک قهرمان اسطوره ای
خون دخترش را ریخت تا آبرویش برگردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-04فرهنگي

قهرمان ادبی که با یک مصاحبه فرو ریخت


پس از مصاحبه جنجالی دختر «آلیس مونرو» درباره این نویسنده برنده نوبل ادبیات، حالا کارمند کتابفروشی بزرگ این نویسنده نیز دست از کار کشید.

- پس از مصاحبه جنجالی دختر آلیس مونرو درباره این نویسنده برنده نوبل ادبیات، حالا کارمند کتابفروشی بزرگ این نویسنده نیز دست از کار کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاستینا الیاس رییس بخش ادبیات داستانی و مدیر رسانه های اجتماعی کتاب فروشی بزرگ آلیس مونرو در ویکتوریا (کانادا) اعلام کرد که افشاگری های اخیر دختر آلیس مونرو درباره این نویسنده، باعث شده از کار خود دست بکشد و از قهرمان ادبی خود و کارفرمای سابقش سرخورده شود.

وی دو ماه پیش شغل خود را در کتابفروشی مونرو رویایی توصیف کرده بود و زندگی و آثار آلیس مونرو را تحسین می کرد و با کمال میل در مورد این نماد ادبی صحبت می کرد.

پس از مرگ مونرو در ماه می در سن 92 سالگی، این فروشگاه کتابی را برای مشتریان منتشر کرد تا خاطرات خود را از نویسنده به اشتراک بگذارند و برای مراسمی برای جشن گرفتن زندگی مونرو در کتابفروشی قرار داده شده و و یک نفر در این کتاب مهمان نوشته بود کودک آزاری .

جسیکا واکر، رییس فروشگاه، در ایمیلی به الیاس توضیح می دهد که این موضوع مربوط به آزار جنسی آندریا رابین اسکینر دختر مونرو، توسط شوهر دوم این نویسنده است که واکر و چند نفر دیگر در فروشگا


برچسب ها: مونرو - نویسنده - کتابفروشی - مصاحبه جنجالی - ادبی - فروشی - کتاب
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان ادبی که با یک مصاحبه فرو ریخت

قهرمان ادبی که با یک مصاحبه فرو ریخت