مطالب مرتبط:
احتمال جنگ فراگیر در منطقه وجود دارد/ جنگ لبنان آخرین تیر برای نابودی اسراییل است
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت: باید طوری عمل کنیم که ضمن پاسخ قاطع به اسراییل، در دام نتانیاهو نیفتیم/ نخست وزیر اسراییل به دنبال آن است که ایران را به جنگ آمریکا بکشاند/ معتقد نیستم که حتما باید امروز یا فردا پاسخ دهیم
افشاگری فرماندهان ارتش اسراییل؛ چگونه بی بی زیر میز می زند؟
واکنش حماس به جنایت جدید اسراییل در کرانه باختری
واکنش حماس به جنایات اسراییل در کرانه باختری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-04بين الملل

پامپئو: سخنان هریس درباره جنگ اسراییل و حماس به درگیری دامن می زند


«مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا، معاون بایدن را به دلیل اظهارات اخیرش در مورد جنگ رژیم صهیونیستی و حماس به شدت مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که لفاظی های نامزد احتمالی دموکرات ها به ادامه درگیری در غزه دامن می زند.

- مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا، معاون بایدن را به دلیل اظهارات اخیرش در مورد جنگ رژیم صهیونیستی و حماس به شدت مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که لفاظی های نامزد احتمالی دموکرات ها به ادامه درگیری در غزه دامن می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پامپئو که در دوران ریاست جمهوری ترامپ خدمت می کرد، شنبه در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: چیزهایی که کامالا هریس، معاون رییس جمهور آمریکا می گوید، به ادامه جنگ و ادامه خطر دامن می زند.

او اضافه کرد: هر زمان که می شنوم رییس جمهور بایدن یا معاون رییس جمهور آمریکا درباره آتش بس صحبت می کنند، آنچه واقعا می گویند این است که اجازه خواهند داد وحشت هفتم اکتبر دوباره تکرار شود.

در حالی که هریس و بایدن ظاهرا هر 2 از آتش بس در منطقه دفاع کرده اند، دولت واشنگتن تاکید کرده است که امنیت رژیم صهیونیستی یک اولویت کلیدی در مذاکرات است.

از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر، رژیم صهیونیستی در حملات بی امان و مرگبار خود جان بیش از 39 هزار فلسطینی را گرفته است و بی توجه به فشارهای نهادهای جهانی و بین المل


برچسب ها: معاون رییس جمهور آمریکا - رییس جمهور آمریکا - معاون رییس جمهور - رییس جمهور - رژیم صهیونیستی - پامپئو - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: سخنان هریس درباره جنگ اسراییل و حماس به درگیری دامن می زند

پامپئو: سخنان هریس درباره جنگ اسراییل و حماس به درگیری دامن می زند